klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 31 oktober 2013 22:08

Hejsan alla! 

Full fart mot helgen kan man säga. Veckorna går så fort nu så man hinner knappt med själv. 


I tisdags så blev det föreläsning om fortplantning på förmiddagen, sen hem och plugga för att sen cykla till stallet. Red ett dressyrpass och det gick tyvärr inte så bra. Sen hem för att fixa lite middag och sen kom mitt älskade hjärta, myys! 


Igår blev det plugg hela dan. Pluggade först lite i skolan med några klasskamrater, sen cyklade jag hem efter en stund och läste in lite själv. På eftermiddagen så hade man ett litet ärende, sen var det hem och fixa lite käk innan stallet. Red i ridhuset med morsan, Lena och Amanda. Red verkligen inte bra, så det slutade med att morsan hoppade upp på Jocke och red igenom honom. Väldigt nyttigt och lärorikt & se! Jag fick också skritta av Bianca för första gången :)) 

På kvällen så kom hjärtat hem till mig, ännu mer myys! 


Idag vaknade man upp med hjärtat mitt. Har storstädat och pluggat en stor del av dagen. Blev hoppträning tidigare idag också. Gick inte heller så bra, så nu har jag bestämt mig för att endast rida dressyr ett tag framöver. Hoppas att allt ordnar upp sig snart! 


Detta var allt från mig idag! Ni får ha det gott och sova så gott! :))

 

 

 


Av Dessan & Emma K - 31 oktober 2013 21:41

Tänkte egentligen ta en bild från photoshoten men eftersom de inte är klara än & jag vill ha ut vad jag skrev så fick det bli såhär ;)

   

Av Dessan & Emma K - 31 oktober 2013 15:15

Ingen Penny idag..
Ist fortsätter jag att scrapbooka och någon film på det tror jag ;)

(Y)

Av Dessan & Emma K - 31 oktober 2013 12:16

Det går framåt!

Av Dessan & Emma K - 31 oktober 2013 10:09

EGO BOST NR UNO ;)

Är inte så trött idag, skönt.

Håller på med scrapbookingen idag med :)

Senare åka in till stan & fixa till Emelie och vänta ca 1 h innan jag åker till Penny utanfrö Rickrarum ;)

Hittat två nya nöttar låtar nu ^^

Så de länakr jag här:

   

Av Dessan & Emma K - 30 oktober 2013 19:02

älskar & vara hos frissan när hon tvättar håret ^^

Liksom masserar hårbotten samtidigt som man har en massage stol under sig (Y)

Så avslappnade :D


Har mest skissat lite på scrapbooking idag, färgen i skrivaren börjar att ta slut :(

Men nu har jag iaf en plan ^^

 

Kom efter det på att det var en dressyrträning så jag begav mig mot stallet & tog in en lerig häst..

Haha gud fick stressa lite för att komma i tid :P

Själva passet ser jag inget negativt med!

Energisk, lyhörd, flyttade exemplariskt, bärde upp sig(så man känner lite muskler^^) & en Emma som hade energi och vart lika på båda sidorna! ^^

Åh denna grymma ponnyn! :D

Så alltså en mkt nöjd Emma ^^ :D

 

Nu om en stund kommer Tess hit!

Ha´re fett bra!

 

Av Dessan & Emma K - 30 oktober 2013 10:35

vaknade lite i nio idag, utsövd :D

Ringde till frissan eftersom det kmr en man hit mellan 9-11(jag hade tid 9) så måste jag vara hemma under den tiden så jag var tvungen att ta en ny tid!

Kvart över 1 idag blev det ;)

Dock har den här mannen inte kommit än :P

Aja just nu så har jag påbörjat min scrapooking & jag får inte tag på Tess så kag får la se hur det blir med det :)

(& örjat att läsa på boken, väldigt bra än så länge!)

 
Annars så åker jag till en gammal klasskamrat imorgon några timmar innan jag ska fixa en annan sak till Emelie ;)

Just det, träningen. Hinenr inte imorgon så får hoppa på frdag + att jag måste rida igen för måndagen.. :/

Det lösar sig iaf!

& på kvällen lir det choillkrök hos Alex innan vi drar mot sommarlust till höstfesten, TAGGA!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards