klabbarpsmupparna

Alla inlägg under januari 2015

Av Dessan & Emma K - 30 januari 2015 15:04

Tanken är utgång ikväll. Men folk wainar, bangar och är sjuka så den punkten är väldigt vacklig. Vet alltså inte hur det blir ikv. Lite både irriterande och ledsamt. Speciellt när folk banagar så sent som idag.

Annars så fick hem/det är hemma nu ett paket som jag hade beställt för några dagar sedan(som jag tyvärr inte kan visa er pga ålder och regler) men är sjukt nöjd med den! Var så sjukt glad när jag såg den och att den satt som en smäck! ^^ Annars så vet ni kvällens göra om det blir av. Tänkte faktiskt börja med fotona från igår som läggs in nu. Om det inte blir utgång får jag se om ngn vill umgås. Harrrre!

   

Av Dessan & Emma K - 29 januari 2015 16:10

Åkte för en gångs skull direkt hem efter skolan. Behövde och kunde sova. Tanken ikv är att åka och fota åtta hoppningen igen. Taggad till det men behöver spara energin. Därför kommer jag att göra så lite som möjligt fram tills Sara hämtar mig. Känner mig inte mkt piggare nu. Men det tar sig nog! Så länge får ni en bild på mitt "fake smile " vs hur jag egentligen känner. För övrigt vill jag säga att min dricksmugg sak är bland mina bästa köp just nu. Praktisk och enkel. 29 kr på Clas Ohlosson för er som vill ha.

   

Av Dessan & Emma K - 28 januari 2015 19:14

Helt totalt onödigt inlägg som finns för att jag vill underhålla mig själv. Är ybber glad att jag valde att flytta dagens plugg imorgon på min håla. Är i det stadiet av tröttheten när verkligen ALLT är jobbigt. Gå, kissa, kolla på film(har föröskt tre ggr ändå), göra små saker i PS osv. Tog mig dock i röven för att gå till Konsum för att hitta kolsyra då magen inte är bra igen. Efter det var jag mer eller mindre död. Inte för att det var ansträngnade. Men energi nivån. Har som sagt försökt att underhålla mig men allt är irriterande och jobbigt(trött nej då). Förutom sociala folk. Men har skrivit till en massor men alla verkat upptagna eller skiter i mig.  Det kom dessutom när jag kom hem och efter att videosarna gjordes. Har haft en väldigt bra dag annars. Slutade en och en halv timme tidgare och träffade Kuntsi en stund.

För att göra detta LITE roligare så tog jag några bilder till ett collage. Mest bestånde av bilder som väcker minnen. Men även sådana jag gillar. Och sedan listan som går i min öron:

   

Av Dessan & Emma K - 27 januari 2015 21:12

Den här går på repeat just nu. En typisk låt som får mitt frusna hjärta att tina. Lovely!

   

Av Dessan & Emma K - 27 januari 2015 16:06

  • Att jag har skrivit punkter till en ny "10 saker ni inte visste om mig"(KMR IMORGON)
  • En annan video inom katergorin ?. Den är som T&F men inte rikgt ändå. Får se vad jag döper den till(KMR IMORGON)
  • Har ont i magen idag men har ändå lyckats få i mig mat
  • Igår piggnade jag till vid halv 11 och hade kunnat dygna om jag inte stängt av datorn halv 2
  • Konstigt nog vaknade jag piggare av det ovanstånde
  • Pluggade undan kvällen efter att jag hade slutat
  • Så nu ska jag kolla serier och göra en massa annat skit

   

Av Dessan & Emma K - 26 januari 2015 18:48

Today fick jag i mig två powerkings. En halv elva och en på den långa fotolektionen som börjar två. Energin höll sig uppe till ca halv fem då jag började känna att jag kunde lägga mig på bänken att sova. YEY! Nej men är sjukt trött på att vara trött(ba dum tss) och börja tidigt varje morgon. Jag är verkligen inte morgon människa. Älskar att vara ute länge på nätterna och somna tidig morgon. Fungerar inte så bra men en skolvecka utan en enda sovmorgon. Tur att man har lektioner som kan ge sovmorgon ibland, tar varje chans som jag får!
       Aja kom hem innan sex. Pluggade det som orkade. Trött i både kropp och sinne. Inte något givande inlägg som vanligt men har märkt att det är sjukt avslappnade att lyssna på rock/liknande när jag är skit trött. Det är som om det håller mig levande liksom.
Här har ni en bild från idag, en från när jag pluggade och några exempel låtar:

 

Päronet kan ni själva med er fanatasi inse vad som är grejen med den. Glasögonen provade jag på Synsam.

 

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards