klabbarpsmupparna

Alla inlägg under januari 2015

Av Dessan & Emma K - 11 januari 2015 22:09

God kväll gott folk, 

Hoppas att allt är väl med er! 

Här är det bra & typiskt söndag hehe. 


Har inte bloggat så mycket på ett tag. Har haft en del för mig. 


Förra fredagen blev det en "privatlektion" i dressyr. Blev så i och med att jag var den enda som kom på den träningen, men gud vad slut jag blev efter och man fick rida på. Väldigt nyttigt och lärorikt! På kvällen blev det ostbricka med härligt klasskamrater och utgång på kvällen! 


Förra lördagen blev det lite shopping på dan och plugg. På kvällen blev det Steak House och ett glas med Sara, Riktigt trevlig kväll! 


På söndagen var det öppet i stallet på eftermiddagen och på kvällen blev det China Wall med Emma, Henke & hjärtat, trevligt det också! :) 


I Måndags så blev det Skolan mellan 10.30-16.00 med riktigt bra föreläsningar! Gjorde även veckans storhandling, pluggade och sen blev det dansfest senare på kvällen! 


I tisdags så blev det jobb mellan 8.30-15.00 Blev även ett spinningpass efter det innan man begav sig till hjärtat! 


I onsdags blev det skolan hela dagen mellan 9.00-16.00 På kvällen blev det ett pass dressyr med finaste pållen! 

 

I torsdags så blev det skola mellan 9-00-16.30 och sedan direkt till stallet för dressyrträning igen! :)) 

 

I fredags så blev det ett ärende med plugg-gruppen och vi lunchade även på China Wall. På eftermiddan så blev det stan för att ta en fika med Matilda. Hoppträning tidigt på kvällen där jag var tvungen att avbryta för att pållen fick en hostattack. Blev sen lite pyssel med pållen och sen blev det att hämta upp Matilda, köpa käk innan vi begav oss hem till mig för att sedan spela bowling med ett härligt gäng! Sen blev det lite party hos Emma & Henke, mycket trevligt! 

 

Igår blev det jobb mellan 9-21! 

 

Vad har hänt idag? Storstädning, söndagsmiddag hos svärföräldrarna, tvätt hela kvällen, god kvällsmat och tagit ner alla julgrejerna. Riktig pysseldag idag helt enkelt! 


Detta var allt från mig sålänge! God natt! :)) 


 

Av Dessan & Emma K - 11 januari 2015 12:55

Är väldigt osäker på när bilder på gårdagens köp kommer upp och hur jag lägger uppp det i och med att jag har lite saker jag måste göra innan jag kan sätta igång fotograderandet. Men det är iaf helt säkert att de komme upp någon gång idag.

    

Av Dessan & Emma K - 10 januari 2015 21:48

Åkte halv ett hemifrån och kom hem nio. Har haft en väldigt bra dag med Hanna och Emelie på Emporia men plaggen orkar jag inte fota så det gör jag någon gång imorgon! Kort inlägg med bilder från idag + en inspo bild som jag fixade med igår(inte 100% nöjd) men tänkte att ni kunde få se den ändå ;) 

 

En av plaggen som jag köpte här hemma i stan på BikBok = hålla koll så att inte brösten hoppar ut x) 

   

Vad ska Emma göra? Ps, OTH med lite dippa eller film? I will see! Imorgon är det lugn plugg dag som är planerat. Borde tagit fler sådana dagar på lovet, hehe wopps..

 

Av Dessan & Emma K - 8 januari 2015 20:49

                               

Av Dessan & Emma K - 8 januari 2015 18:31

De senaste två dagarna har spenderats med Emelie aka Girly girl! Mkt prat och en del shopping har det blivit! Orkar inte fota mitt shoppande med temat för mitt shoppande denna gången och framåt är sexigt :* ;) De två dagarna har varit helt undebara med en underbar töss! :3


Idag så kom Tess någon gång efter elva. Vi snackade i någon timme innan vi tog bussen mot Åhus bryggan för photoshooten som jag har velat genomföra i månader! Efter nästan en timmes fotograferande, hälsa på Joel, äta och en busstur hem så är jag hemma igen, taggad för att se och välja ut bilderna! De såg bra ut på kamerna så nu får vi se hur de väl blir på datorskärmen! Dessutom har jag fått lite fler fotoider(helt för jävla underbart) till framtiden! Bilder kanske kommer upp idag som ett "favoriter från dagen" inlägg eller inte, spännande i vilket fall som helst! :D      

Av Dessan & Emma K - 6 januari 2015 22:45

Det är inte många "projekt" och jag döper de flesta till samma. Jag kan inte heller alla utantill. De med mer specifika namn är mkt lättare. Men älskar att hoppa mellan olika "projket" då man hittar nya ideer dag för dag.

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards