klabbarpsmupparna

Alla inlägg under februari 2015

Av Dessan & Emma K - 26 februari 2015 13:55

Emma är ung vuxen och Dessan är steget längre. Jag (Emma) fick in ännu en komentar när jag loggade in på bloggen för en stund sedan och känner "kan folk snälla växa upp? Sluta föröska att trycka ner folk anonymt? Att man ens har mage till det? osv..". Är så fruktansvärt trött på det. Det är egentligen inte okej någonsin att trycka ner, specielt anonymt, även när man är barn. Det för mig har inget med att bli vuxen att göra. Jag har nätbråkat några gånger redan i mitt liv och har ALLTID skrivit allt i mitt namn. Tänker inte dra ärlighets histortian för femtioelfte gången, den kan ni redan. Min slutsats av detta är att berätta att jag och Dessan har kommit överns om att ALDRIG acceptera anonyma komentarer sedan en tid tbx(har bara glömt att skriva det till er). Jag kommer även köra med att blockera ip- nr. FRUKANSVÄRT FÖRBANNAT FKN TRÖTT PÅ DET.

   

 

Av Dessan & Emma K - 23 februari 2015 19:36

Jag väljer nu att sälja lite bandade häst saker. Ni kan läsa på FB bilden för pris och strl på resterande bilder! Ni når mig via fb, komentarerna eller sms! :D

           

   

Av Dessan & Emma K - 22 februari 2015 16:38

(stalljour på söndagen jaoow).Haha de två första dagarna av lovet(mån-tis) spenderades hemma. Skulle träffat Emelie på tisdagen men det uppstod kompliaktioner! Onsdagen spenderas med pappa, lunch och sedan Stephen Hawking filmen på kvällen(så bra film!)! Torsdag - fredag sov Joel här(mhm bby :*). På fredag kväll det en väldigt lyckad utgång med biljard och sedan Grand(fler än de som följde med på Grand var med men orkar inte nämna namn)! Lördag så hade vi gäster men jag stack efter lite mer än en timme då det var "50 shades of Grey" med Emelie, Sara, Soffan och Frida(SÅ FKN SJUKT BRA. MIN TYP AV FILM, VERKLIGEN!^^)! Sedan hem och chilla framför datorn! Idag vaknade jag klockan 15.00 Sovit väldigt dåligt och är så seg och trött forf. Men har kollat på ett avsnitt av "Fat Doctor" och skall nu kolla OTH igen :3 Vill även tillägga att jag minst sagt är väldigt glad över hur jag har spenderat mitt lov även om de första dagarna var tomma ^^
 
En kort update på vad som har hänt uder denna lov veckan. Inte alls säkert att det blir ett jämnt flöde av inlägg eller ens inlägg. Kännde dock att ni kunde få veta vad som har hänt ;) 

 

Av Dessan & Emma K - 14 februari 2015 00:06

Ja det är lov och jag borde ha mer tid för bloggen. Men väljer inte denna vägen av några orsaker. Pausen är på obestämmd tid.

 

 

Av Dessan & Emma K - 11 februari 2015 22:58

   

Av Dessan & Emma K - 11 februari 2015 17:26

Tur att man kan sig själv. Idag är jag tbx till det normala. Förutom att jag är i neutral bitch mode(haha orkar inte förklara så noggrant) vilket lättast kan sägas att jag är varkens arg, ledsen, eller glad och att jag utan tvekan kan ryta till utan att känna skam. Älskar det här humöret. Förutom att jag alltid blir seg och trög i skallen efter lite tårar(ha ha nej dra inte ett IQ skämt tack.).
      Jag, Joel o Rasmus käkade på Burger King idag för att sedan dra till skolan igen(de skulle skriva gy arbete). Jag stannade med pojkarna ända fram tills Tess kom till stan(HON FYLLER 19 år SÅ ÖNSKA HENNE ETT STORT GRATTIS!) för att umgås en stund, behövligt med tanke på det som har hänt i hennes liv som är "wow" :3 Haha och nej. Det är inget fel på pojkarna alls men träffar de oftare än Tess så orkar inte "utvärdera deras sällskap" x) Anyway så kom jag hem runt halv 4. Sedan dess pluggat/skickat in gy arbete och tagit en dusch. I och med att det är inskick av gy arbete tänker jag ligga lågt ikv med att vara social. Rätt så skönt ändå med tanke på humöret :)

AJA, GRATTIS BÄSTA TESS IGEN PÅ DIN FÖDELSEDAG! :D

 

 

Av Dessan & Emma K - 10 februari 2015 22:40

Ja jag klagar igen. LÅT MIG. Verkligen bland de värsta med mig det är min otroligt starka egenskap av att endast kunna gråta i ensamhet. Värre nu sedan jag började med p-pillarna och allt skit som har fuckat. Jag mår verkligen jätte bra! Härligt liv, kompisar och gör saker som får mig lycklig! Men. Känner mig så fruktansvärt löjlig som idag. Jag började att gråta till . Problemet är egentligen inte att det kmr vatten. Utan det är alla äckliga och orealsitiska tankar om vad folk tkr om mig, hur dålig och värdelös jag är m.m Hormoner på spänn och den osäkra flickan som jag var när jag var 12 år kommer fram. Så sjukt sårbar. Jag kan inte bara stänga av. Vilket är jobbigt. Jag måste drf andas succesivt och komma tillbaks genom det. Jag vet att det är över tills imorgon och att det inte är någon fara. Men vill kunna gårta ut hos folk men har sjukt svårt för det. Är  trött på att humöret vänder på fem öre och inte "kunna" säga det till ngn. Förstår ni?  

 

 

Av Dessan & Emma K - 10 februari 2015 15:24

Har varit en väldigt bra än så länge. Glad, ombekymrad(om allt förtutom plugg men jaja. Kom till insikt att jag har kommit till det stadiet i stresspluggandet när man bara skiter i det. Känns.. Vet inte. Bra?) och icke irriterad.
    Hade lektion till 20 i 11(var då på HKR för att dela ut enkäter. Snabbt och lugtn för min del utan några större problem. Mkt nice), möte upp Sara och de innan deras lektion och sedan plugga på deras lektion samt äta efteråt. De hade lektion efteråt(lol sug på den^^) och jag väntade på Maja. Hade beslutsångest på vad jag ville ha av choklad, chips eller dippa med nyttigheter. Smsade ut till en del folk och med deras hjälp + nyttighets tänkandet så har vi nu taco dippa med äpple och mini morötter(IIIH!!).


Tänkte bara kolla serier nu och chilla. Läxor är gjorda så gott som jag orkar och kan. Här får ni ett collage med: tre bilder i ett, bild på mumsigheterna jag köpte + random söt bild. Den nya nötar låten ska såklart oxå få ta sin plats:

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards