klabbarpsmupparna

Alla inlägg under mars 2013

Av Dessan & Emma K - 31 mars 2013 17:43

Hej alla,

Hoppas att allt är bra med er! Här är det i alla fall toppen ((:


Igår kväll blev det påskmiddag hos Emma N med härligt folk! Vi åt gott, drack gott & hade så otroligt roligt. Tack för Kvällen alla!


Sov hos Emma till dig. Eftersom vi vaknade vid lunchtid så blev brunch på Max, mummma!


Nu vilar man upp sig inför kvällen. Ha en fortsatt bra påskhelg alla!

  

Bild från igår kväll (:

 

Kvällens outfit (:

 

Av Dessan & Emma K - 31 mars 2013 17:12

nu så är iaf faster, fasters man & Kiwi här & hälsar på, höreeees!

 

Av Dessan & Emma K - 30 mars 2013 14:15

Asså shit vad denna veckan har gått fort! Full fart hela tiden & det är så det ska vara ((:


I tisdagskväll blev det dressyrträning med finaste pållen och det gick bra & han känns så fin!


I onsdags blev det först jobb mellan 9-15 och sen hem för att fixa kvällsmat & matlådor innan man först skjutsade brosan & ett kort besök hos farfar och sen körde man vidare till älskling. (:


I torsdags jobbade jag 2 pass. Först ett mellan 9-15 och sen ett mellan 15.30-21.30, niceee! ((:


Igår blev det först jobb mellan 9-17 och sen blev det lite släktmiddag hemma med en massa mat!


Imorse red jag ett pass med finaste pållen som kunde gått bättre,ibland har man en lite sämre dag. Sen blev det en god förmiddagsfika med gruppen. Nu vilar jag upp mig inför kvällens planer!


Så nu önskar jag er en glad påsk!

 

 

Av Dessan & Emma K - 29 mars 2013 10:09

hjälpte yttepytte lite at jag var tyst typ 19/20 av dagen, blir lite tydligare ord..

Sen så glömde jag att säga att jag även hade feber igår & nu så har jag även lite av den kvar.

Eftersom jag inte VILL äta tugge mat så dricker jag drickyoghurt ist + att jag har vatten och halstbaletter.

Sen så har jag flyttat in OTH boxen så den är på vänster sida om mig & lite toapapper ifall jag behöver snyta mig & + ja mina två filtar...

Bara jag överlever dagen så ska det nog gå bra!

   

Av Dessan & Emma K - 28 mars 2013 19:31

har sovit sen 8 imorse till 4 i eftermiddes + en helvetes natt...

Sen efter 4 började jag at kolla OTH & ska göra det så länge som jag bara kan :)

Annars så känner jag mig lika fysikt utslagen som sens i tisdes, I hope my body works it as off to make ma better!

USCH!

Jag kan knappt prata & sitter med två filtar,tröja & är supervarm men så länge jag håller på att bli friskt så funkar det!

Dock ingen huvudvärk men pain in the ass anyway..

Har även ringt ut & sagt att jag nt kmr ikv..

Har btw en video ifrån tidigare idag som ni kan få se:

miss my babyboy   
     

Av Dessan & Emma K - 28 mars 2013 08:05

Hemskt natt och feber...(yy' aja hö händer ändå inget viktigt i skolan idag..

Av Dessan & Emma K - 26 mars 2013 21:49

att jag fort känner mig svag,har ont i halsen ont i huet...

JA JAG ÄR SÅ GLAD! -.-

Nej men asså jag har varit så hela dagen & orkar knappt att gå + att när jag hostar så är det som att få en smäll i huet -.-

Aja jag lever,right? ;)

Kollar igenom lite gamla vidoer nu.

Ska kolla 00.30 sen samt OTH innan jag somnar vilket blir tidgare än förväntat enligt mina kroppsberäkningar..

btw kmr att klippa ihop en åsikt video sen med en massa olika åsikter & tycke som jag har börjat jobba på lite här & där C:

Feeling of the day? ;)

   


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards