klabbarpsmupparna

Alla inlägg under mars 2013

Av Dessan & Emma K - 4 mars 2013 20:17

idag blev det en barbacka ritt!

Ska rida han lite lätt nu i framtiden, liten press liksom :)

Så red så idag & han kännde ändå väldigt bra i början C:

Form bra men energin kunde varit ett snäpp bättre ;)

Körde volter,skänkelvikninagar & rygga :)

Iaf så skrittade vi & travade lite innan hon bad oss knyta ihop tyglarna så vi skulle köra lite balans övningar :)

Asså det enda jag kunde göra utan att han sprakde elr drog bort huet var armar i luften med och utan benen vid "hakan" och ta i våra fötter + att slappna av helt i armar & ben ;p

Haha annars körde vi klackspark fram & bak,benet vid halsen, röra svansrotten & öronen C:

Sen varierade vi ifrån skritt & trav där vi gjorde balans övningar, bakdelsvändningar, asaktningar, igångsättningar& lite skänkevikningar ;p

Sen i galoppen(blev även en del varierade tidpunkter här) så hade jag lagt av spöet så det blev max ett volt varv eftersom jag redan höll om med all min kraft så orkade jag nt trycka till ännu mer ;)

Men han var trött & han gick rätt så bra om man jämför med förra veckan mot slutet :)

Jag körde även avsaktningar lite då & DÅ :)

Så man kan samanfatt det med att formen & energin var bättre i början och att han tappade det mot slutet(tja han drog iof på lite emellanåt när vi gjorde övnigarna men ingen stor betydelse tkr jag) men samtidigt har jag ingen jätte press på oss just nu :D

sen så har jag en bra balans,score! ^^

 

tävling på osby 2010 tror jag ;) 

   

världens gulligaste hest har jag! ^^D

   

Nu är det plugg som gäller, see yah!

& har faktiskt redan dysuchat & ätiti ;o

 


Av Dessan & Emma K - 4 mars 2013 16:06

Måndag idag & en ny vecka!

Dagen började tidigt med att bli inringd på jobb, så idag har man jobbat 7-14. Man tackar & bugar!

När man väl var hemma så blev det lite fix. Städade av rummet & lite annat.

Om en stund blir det att fixa lite middag & sen dra ut till stallet.

Bra start på veckan!

 

Av Dessan & Emma K - 3 mars 2013 23:21

                                       

Från & med här tog pappa bilder :) :

       

Ni vet vart ni ska kolla om ni vill ha någon av dessa bilderna ;) 
Under "gratis foton" såklart här åt vänster! :D
 



Av Dessan & Emma K - 3 mars 2013 23:19

nu kmr bilerna som jag tog idag, blev dock nt så många & nt på alla som jag ville :/

Hann inte riktigt med det idag, känns lite surt men fick till några iaf ;)

                                                           

---------------> mer i nästa inlägg!

Av Dessan & Emma K - 3 mars 2013 19:34

Hej alla!


Förlåt för en kass uppdatering, men har inte varit inne på datorn på hur länge som helst. Har haft mycket denna veckan, vilket är gött!


Idag har vi tävlat i hoppning & pållen var så duktig så!

Vi sprang förbi ett hinder i clear rounden & i KM blev det Vinst! Fina Jocke <3


Veckan annars har sätt ut såhär:


På jobbsidan så har det varit kanon! Timmarna har rullat in som man tackar & bugar för ((:


Cirkelgymmet: Inga kommentarer!


Ridningen har gått bra överlag, gött!


Blev en underbar kväll med Emma & Linnea i fredags med Mat & lite biljard. Umgåts med hjärtat också såklart (:


Nu laddar man om inför nästa vecka! ;)

/Dessan





Av Dessan & Emma K - 3 mars 2013 18:23

berättar om hur det gick idag,känsla & ja allt sånt som jag brukar skriva!

Sen börjar jag ifrån morgonen, har banskiss & bilder på mig själv med hesten ;D

Vill bara lägga till att bilderna som nt är på mig kmr ut senare idag antagligen! :D

Sen så en video från amandas ritt kmr nog med :)

Sist så vill jag bara säga att ha en så fräsch & glad häst idag gör mig super glad! ^^D

Haha redan när jag skulle ta ut han visste han vad som var på G + att han har vart glad hela tiden(tja förutom när vi väntade.. :p)

Aja ponnyakuten & scener ur ett tonårs liv blir det ikv ;)

 

Av Dessan & Emma K - 2 mars 2013 19:22

Alright detta får gå snabbt!

Åkte till Tollarp klockan halv 8 & kom hem klockan halv 7, lång dag :)

Har varit la bra.

Har bara fått lite ont i armerna emellanåt, försökte ju fota alla nästan 35 matcherna & få till minst några bra.

Så aj aj..

Nu så har jag hunnit plugga,duscha & lägger just nu över nästan 3000 bilder, kul det ska bli att rensa de sen även om lagbilderna är det lätta....

Vi köpte hem kebab mat innan vi var hemma & den är inte äten en så får göra det & kolla på melo :)

Sen så läsläxan vet jag nt om jag orkar göra idag, läsa mer imorrn isf!


Hästen vet jag nt ngt om direkt, har föröskt fråga stalljouren idag men de har nt direkt haft koll på honom så...

Vet bara att han inte har gått...

I vilket fall vet ni vad som händer!

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards