klabbarpsmupparna

Alla inlägg under mars 2013

Av Dessan & Emma K - 22 mars 2013 16:41

Tess mådde nt bra så kvällensplaner sket sig :/

Sara är nt heller ledig & ingen annan kan verken idag elr imrogon...

Så om ngn känner för att hitta på ngt, SÄG TILL! :D

Nu har jag pluggat ska la äta sen & forsätta att kolla på OTH säsong 1(antagligen) & tja ta ett lugnt lix :)

Ha de fett bra!

balen i nian     

   

Av Dessan & Emma K - 22 mars 2013 14:32

Hej alla,

Hoppas allt är bra med er! Här är det toppen, men tycker att snön kan försvinna nu. Blev så bitter igår när man kom ut ifrån ridhuset & såg att det var alldeles vitt, man bara nice eller inte.. >.<


Gårdagen var det full fart vilket jag gillar. Blev lite jobb & sen hem för att fixa kvällsmaten. Det var korvgryta med ris som stod på menyn och det blev hur gott som helst. Råkade bränna lite riskorn dock men det har man lärt sig tills nästa gång. Man måste lära sig av sina misstag eller hur ;)


Igår kväll var det som sagt hoppträning med finaste pållen och jag är så nöjd med honom. Även om vi kom lite i botten på vissa språng men han fick till många bra språng också. Vi hoppade ett rätuppstående på mitten som vi skulle hoppa som en 8:a (snett).


Idag har man jobbat lite, varit på stan & gjort lite ärenden. Snart blir det att fika lite & lite senare blir det jobb igen. Härligt! ((:


Ha en fortsatt trevlig fredag alla!

 

 

Av Dessan & Emma K - 21 mars 2013 22:41

today im doing the lazy way bitch!

Har även kommit fram till att jag är helt ointresserad om PSY provet(lite svårt att koncentrar sig -.-)och jag som aldrig har känt så för...

Sen så imorgon ska jag antagligen hitta på ngt med Tess, får bara se vad C:

 

Av Dessan & Emma K - 21 mars 2013 18:15

berättar & visar min dag + hur kvällen ser ut!

 

Av Dessan & Emma K - 21 mars 2013 09:59

USCH NEJ inte snö nu när det ska bli/är vår.. 

Annars så som sagt samhälle idag annars ska vi nog rensa i mitt skåp i skolan & klockan 5 har jag klipp tid + träning ikv, chill dag C:

& just det skulle föröska skicka ty till läraren men hittar henne nt på kalendern, bra -.-

Så skickade det till mig själv så jag får la skriva ut det elr försöka göra på annat sätt..

In case anyway nu ska jag ta ett lugtn,see ya!

   

Av Dessan & Emma K - 20 mars 2013 20:02

så skönt att sluta halv ett! ^^

dock vart maten slut idag när vi kom så vi fick ngt kebabpytt :/

+ att pankakorna var slut = inga pannkakor.. :*(

Aja åkte ju hem vid 1 och så chillade jag hem vid tv:en inanna pappade hämtade mig lite över 4 till UTVS halv5 :)

Jag är la nöjd och lärarna verkade nöjda, sa lite små saker som de brukar göra ;)

Sen köpte vi mat på MC & nu så har vi käkat,kollat på tv & jag har gjort klart TY tills imorrn(vet nt om jag vill skicka in den än, kan ju kolla igenom imorrn..) sen så tänkte jag kolla på scener ur en tonårings liv och plugga lite på PSY provet tills på tisdag :)

Tänkte faktiskt börja att kolla om OTH oxå, YEY! :D

Annars börjar jag kvart i 12 imorgon & slutar 5 över 1, lööv it!

Haha hinner nog även kolla igenom Börjes katalogen som  kom idag C;

   


Av Dessan & Emma K - 20 mars 2013 16:08

Har varit en lugn vecka ensålänge.

Blev en mysig kväll med hjärtat i måndags. ((:

Igår blev det lite jobb mitt på dagen, sen degade man på soffan innan kvällens dressyrträning som jag är jättenöjd med. Vi var rätt så många på träningen vilket gör att Jocke blir lite mer stressad & spänd, men han var jätteduktig igår & han kändes väldigt bra i de olika momenten. (:

Igår fick man också våra jobbescheman inför sommaren, man längtar redan dit ((:

Idag har man storstädat hela huset & degat lite på soffan.

Ha en trevlig kväll alla! (:

 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards