klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2015

Av Dessan & Emma K - 27 december 2015 23:36

En video som länkas om ni klickar på bilden! Förklaring till varför videon kom upp finns på fotosidan! Sidan hittar ni i beskrivningen under videon!

   






Av Dessan & Emma K - 21 december 2015 19:20

Orginalen hittar ni om ni klickar på bilden! Psssst... Glöm inte att ta del av detta när du ändå är inne! 

 

 

Av Dessan & Emma K - 16 december 2015 22:29

Tjena, 

Hoppas att er dag har varit bra! 


Min har varit bra. Började dagen med ett pass på gymmet i morse. Blev sen en del plugg. Har fixat matlådor och sen har man jobbat kväll. :))


Igår blev det frukost med Far och farfar. Sen blev det plugg resten av dagen fram till kvällen då det var dags för ett ridpass med fina Jocke! :))


Ha nu alla en fortsatt trevlig kväll/natt! :))


 

 

Av Dessan & Emma K - 14 december 2015 21:18

Hej alla, 

Hoppas att allt är väl med er! 

Själv är det bra. Har en lugn stund efter mycket fixade idag. Började dagen med veckans städning, sen blev det gymmet, plugg, så ett avsnitt av min favoritserie, veckohandlat, träffat på lite trevligt folk och sedan pluggat lite till. Haha har gått i ett idag. 


Hur har förra veckan sätt ut då? Praktik måndag - fredag. I måndags kväll blev det ett ridpass med fina Bessy. I tisdagskväll blev det ytterligare ett ridpass med fina Jocke. I onsdagskväll var det styrelsemöte. I torsdagskväll blev det hoppträning med fina Jocke. Fredagskväll blev det plugg inför tenta. I lördags skrev man prov och på kvällen blev det middag med familjen. Igår blev det julshow i stallet och sen blev det god mat på china wall. 


Detta var allt ifrån mig sålänge! Ha det gott! 

 

 


Av Dessan & Emma K - 5 december 2015 23:40

God kväll alla, 

Hoppas att allt är bra med er! 

Här är det bra. Det rullar på :) 


Var ju ett tag sen sist man skrev och om jag kommer berätta allt man gjort så kommer detta inlägget bli väldigt långt och traggigt. Därför tänker jag bara skriva hur helgen har varit so far: 


Igår blev det en god middag på steakhouse med de underbara tjejerna Linnea, Emma K, Emma N, Carro och Madde! Mycket trevligt! Sen när man kom hem strax innan natten så kollade man på Idolfinal-reprisen :))


Idag började man dagen med ett dressyrpass nu på morgonen på hästen Bessy. Blev också en trevlig förmiddagsfika med gruppen. När man kom hem från stallet blev det att tvätta som jag gjorde hela eftermiddagen. Jobbade också på ett arbete i skolan. Har haft min far över på fika. Nu på kvällen så hämtade Emma N mig så körde vi till vår vän Simon för Star Wars-Maraton. Mycket trevligt! 


Detta har jag haft för mig i helgen so far! Ha en fortsatt trevlig kväll/natt alla :)) 


 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards