klabbarpsmupparna

Alla inlägg under februari 2014

Av Dessan & Emma K - 25 februari 2014 17:51

Denna gången blir det hiss av att inläggen finns och en på den ena en fet diss av inläggets innehåll.

# Helt otroligt sjukt att man kan utsätta ett barn för detta, oavsett ålder så är det inte acceptabelt. Usch för hur samhället förändras till det negativa. !INLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGET!


# Detta har jag sagt hur länge som helst. Dessutom känner jag en försämring i träningen när jag gör det innan! Halleluja att något stödjer mig i detta!

   


Av Dessan & Emma K - 25 februari 2014 17:31

Man bara vaknar upp hel trött & hellre hade stannat kvar i den när man vaknar? En sådan dag har det varit idag. Dessutom de två jobbigaste lektionerna, vi gjorde inget jobbigt men verkligen de värsta lektionerna och vi slutar halv 1.Thank god för att vi slutar tidigt iaf! Sen så tog batteriet på mobilen slut och vi fick inte ladda i matsalen och på Trendie så fungerade inte uttagen.. 

Gick runt någon timme i stan med Maja innan jag drog hem vid 3 och har läst,skrivit,läst,skrivit osv fram tills nu. Inget mer plugg idag = vila hjärnan och bara ta det lungt, lägga sig i tid så man är uppvilad inför media dagen imorgon..

My cute face today (Y)

 

 

Av Dessan & Emma K - 25 februari 2014 12:00

                                           

Hittar fortfarande inte rätt i när jag fotar i ridhuset. Men bilderna f.r.o.m halten blev bättre.

                       

Av Dessan & Emma K - 24 februari 2014 21:46

Av Dessan & Emma K - 24 februari 2014 14:20

Jajemen. Lugn svenska och film på engelskan :) 

Sen så skulle vi bada på idrotten men ni kan nog själva räkna ut vrf jag inte var med ;)

Så jag åkte hem ist(börjar idrotten halv 2) och har föröskt att planera plugg och ja då bloggar som jag gör nu C:

Ska föröska skriva på min skönlitterära text som ska vara inne på torsdag, om man nu får någon fanatsi till huvudet :p

Annars så är det hästen ikv & vi hoppas på ett bättre pass än förra veckan..

Aja tänkte ta bla glo på Greklands filmen igen, minnas tbx & storm le som en idiot..   

 


Av Dessan & Emma K - 23 februari 2014 20:45

Kan hända att det är blockat. Säg till isf! :D

 

Av Dessan & Emma K - 23 februari 2014 15:45

Måndag:
Hade planer planerade men de gick i kras. Men ett ärende hos hästen blev det iaf och jag är inte helt nöjd(#hatarnärhangårinnan). Formen tyckte alla att vara fin, fine det var den men energin satt inte alls på plats. 45 min innan vi kan flytta normala/klockrena skänkelvikningar eller ens flytta på volten. Låter det som ett toppen pass? Nej precis verkligen inte och hur irreterad blir man inte när alla bara "men gud så fint & bra han gick!".. Men liksom bara bla bla bla.. Sen blev det en liten ansiktsbehandling och en lugn kväll.

 
Tisdag:

Kommer inte ihåg något.. Gjorde jag ens något? Haha jo förresten så följde jag med och fotade Sara så de bilderna + de andra nytagna kmr i ett seperat inlägg senare Jag stack nog t S på kvällen tror jag :O


Onsdag:

Tidig imorgon & ni får inte veta varför. Men jag stack till frissan vid lunch & fixade dip dye igen(rosa och på kvällen blev det bowling med faster Cristel och pappa(hihi slog 6 strikes första rundan^^) samt middag på det. Städade oxå i mitt smyskesskrin. Sen lugn kväll på det :)

       

Torsdag:
Ett härligt hopppass med en häst som hade energi & var lättjobbad ^^. Dock inte i början då det blev väldigt stressigt men när vi hade travat ett tag på släppte han till och var mjuk och fin igen. Fem och halvan och han gick som en klocka(åh älskar när han verkligen trampar under sig) så vi hade lungt kunna hoppa lite högra C:

Planer ännu en i kras så jag har inte mer ifrån denna dagen än en bild & film:
 

Fredag:

På eftermiddagen sticker jag & Tess för att gymma lite(Har testat i tre veckor på Livius förra året men nu blev det på Tivolibadet ist denna gången .Gick rätt så bra. Jag kände att jag fick jobba så som jag tycker om men inget jag kommar att köra på heltid. Fatsnade inte direkt så lite ibland typ) ^^ Efter det fikade vi och jag fick min julklapp(äntligen). Trevligt värre :3 Så lite bilder och filmer:

       

Likadant skal som mitt första som jag har slängt, perfect att få det + kort på oss & ett urgulligt samt härligt brev från Tess, tack!     

 


Sen så firade vi(jag och några andra kompisar) Sara(som fyller år nästa vecka) med då hennes släkt så snabbt hem & fixa sig innan man begav sig till henne & stannade till ca halv 2. Så skönt att få vara lite social och härligt sällskap var där ;)

Ursäkte för att jag ser lite.. ehm.. typ rolig ut men lockar, svarta byxor och mitt svarta linne från BikBook blev min outfit C:

Haha Sara som liten x)

   

Lördag:
Stack några timmar till Jossan. Fick bla lite kläder som hon inte ville ha och så pratade vi på som vanligt ^^ Super härligt och trevligt :D

   

Sen ännu en gång snabbt hem för att sedan vänta in min älskade Basjkorv(Emellie :*) och några andra med såklart ;) De stannade till ca 2 och kom vid halv 7. Var verkligen superhärligt att träffa henne igen nu när vi nästan aldrig träffas :D Snacka massa Grekland, stallet, klasser och ja hade allmänt skoj! Som det ska vara! ^^

     

Gansgter nr 1 lånar min keps ;)

Söndag/idag:
Har varit en sväng i Bromölla, käkat, pluggat, tagit ett bad och nu bloggar jag C: Ska fixa lite andra inlägg om jag orkar samt kolla på ponnyakuten innan jag somnar så vi hörs! :3 

 


Av Dessan & Emma K - 19 februari 2014 22:29

Bilderna som skulle laddas upp med de senaste inläggen gjorde inte det så jag har bestämt mig för att köra ett info inlägg på söndag eller efter lovet. Har ont i magen så ett stor godnatt från mig...

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards