klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juli 2015

Av Dessan & Emma K - 30 juli 2015 20:07

Blev en riktigt god mat på China wall ikväll också med Emma N och Henrik, mycket gott och mycket trevligt! 

Har tyvärr ingen bild på maten :))


 

Hej sålänge!

 



Av Dessan & Emma K - 30 juli 2015 16:00

En söt bild på Matildas katt Elton! :))


 

 

Av Dessan & Emma K - 30 juli 2015 12:38

God dag alla, 

Hoppas att er dag är bra!


Själv är det bra. Började dagen med en god frukost o sen ett spinningpass. Nu har man precis ätit lunch och har en lugn stund. :) 


Vad har man annars gjort sen senast då? 


I lördags blev det först jobb 9-16 och sen blev det hem för att göra sig ordning inför kvällen. Blev först förfest med Emma Nilsson, Emma A och ett par till innan det var dags för Lasse Stefanz. Blev en mycket trevlig kväll! 


I söndag så blev det en lugn dag. Sov länge och sen spenderades eftermiddagen med Matilda, hjärtat och Matildas katt Elton. På kvällen blev det china wall-buffé och då hängde också Fille med :))


I måndags så blev det jobb 7-16 och sen blev det en massa fix. Blev bland annat en veckohandling med sällskap av Matilda :)) Senare på kvällen blev det till hjärtat :)


I tisdags så blev det lugnt fram tills man började jobbade jobba natten :)) 


Igår så blev det tvätt, lagade matlådor och annat fix. Sen blev det ett spinningpass på kvällen och sen begav man sig till hjärtat. :))


Så har dagarna sätt ut och nu får ni ha det så bra!


 

 



Av Dessan & Emma K - 24 juli 2015 21:11

God kväll gott folk, 


Hoppas att allt är bra med er!


Själv är det kanonbra, men lite trött såhär på kvällen. Har haft fullt upp på dagarna vilket är skönt! 


I tisdags kväll så blev det jobb mellan 16-21. Blev sen att köra till hjärtat efter det! :)


I onsdags var man ledig och då blev det en trevlig dag med kära bloggkolegan. Blev först en photoshot, fika, en runda på stan och hämtmat på kvällen, mycket trevligt! :))


I torsdags blev det jobb hela dagen och sen träffade hjärtat på kvällen! :)


Idag blev det jobb mellan 9-18 och sen har jag haft en lugn kväll nerbäddad med en laptop i knät och en massa gott att äta o dricka! 


Detta var allt ifrån mig såläne! Ha det gott alla! 


 

 

 

 

 

Fotograf: Emma K :))


 



Av Dessan & Emma K - 21 juli 2015 14:15

Hej bloggen, 


kärt återseende eller vad man säger!


Var ett tag sen man gjorde ett inlägg här. Har haft fullt upp med en massa roligheter. Om jag har skrivit allt vad mn hade gjort här sen senast jag skrev så kommer detta inlägget att bli väldigt långt, så det ska bli kortfattat. 


Jobbar för fullt gör jag i denna tid, vilket är väldigt roligt! :)) 


Har varit en del festligheter och har umgåts med trevligt folk! :) 


Har varit på ekebofestivalen en kväll/natt, mycket trevligt!


Har varit i Falsterbo en dag! 


Kortfattat o bra! :)) Nu får ni ha det så bra alla! :) 


 

 


 


 


 







Av Dessan & Emma K - 15 juli 2015 19:20

Åkte till Åhus(wow suprise Emma. Kaffe och kaka?) för två dagar sedan. Inte med första tanken att göra det som jag brukar göra där utan att ta en runda med kameran runt stranden. Blev faktiskt helt okej nöjd blandat med väldigt nöjd. Har fler ideer om vad jag vill göra på detta temat. Men skuggor har jag en människa som jag vill ha det till. Det gör vi till en photoshoot! Hoppas att ni kan njuta av bilderna med min korta chill lista! Kom ihåg temat skuggor när ni kollar!

                   

 

Av Dessan & Emma K - 3 juli 2015 19:09

Är inhandlade till fotoutrustningen. Köpte ett nytt snyggt stativ som jag inte har bild på. Men däremot tog jag mig tiden i veckan att köra in det med lite ego bilder! Njut av bilderna och en liten video från hur det brukar se ut på photoshoots, tror ni tycker om sådant om jag inte förstått fel! ;) 

                                     


                          

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards