klabbarpsmupparna

Alla inlägg under september 2011

Av Dessan & Emma K - 30 september 2011 15:47

glömde & skriva att dessan nt kmr att blogga på ett tag nu

ÄR BORTREST JU, hoppas har det bra! ^^

men iaf ni får stå ut med mig. ;pp

tänkte lägga ut lite nya videor från dessan kanal:




// EMMA ! C:

Av Dessan & Emma K - 29 september 2011 21:57

men gud asså vad träningen gick bra idag. ^^

började med att hästen var riktigt glad & se mig när jag kom. :D

*älskade häst*

iaf körde bara volter i alla gångarterna, helt perfekt idag.(yy´

kännde att han själv ville jobba på men andå att man fick "rida".

men GUD vad han var taggad, nt hoppat på en vecka ju. ;o

btw hoppade 5 & halvan.

började på ca 70, bara flöt över, kände dock att jag var lack i innerskänkeln.

& sen tog han glädje språng efteråt oxå + byte galopp, fast bara med fram benen. (?)

höjde sen upp t.o.m 90 skulle jag tror, hoppade verkligen PERFEKT, kom in rätt, inget lack med skänkeln & han tog stora språng över + att han fick sitt lilla glädjesprång efter där han byte med bak oxå. ^^

så himmla nöjd med min pojke, inget att tveka för längre + att jag har verkligen fått tbx min "hoppkäsnsla" igen. (yy´

änmälde mig till tävlingen den 9 oktober, två klasser 60-70 & L:D. TAGGA !


 

// EMMA :D

Av Dessan & Emma K - 28 september 2011 18:34

Idag har jag & Jocke haft 2 år tillsammans! Tänk vad allt går fort :O

 <3

/Dessan   

Av Dessan & Emma K - 27 september 2011 18:32

  

# var precis inne & läste lite på dressyrmupparnas blogg & läste lite om hur western ryttarna behandlar sina hästar, sjukt så hemskt det är !

hissar iaf deras inlägg:

http://dressyrmupparna.se/asiktsinlagg-3/12283


// Emma


Av Dessan & Emma K - 27 september 2011 11:50

Hallå!

Har haft en lugn start på veckan.

Igår hade jag en lugn dag i plugget, åkte hem & tog det lugnt innan jag stack till stallet. Red inte igår utan var där för att hjälpa till lite & träffa trevliga människor.^^

Idag har jag varit ledig så man har hunnit med lite allt möjligt, älskar lediga dagar! :D

  /Dessan (:




Av Dessan & Emma K - 26 september 2011 22:10

så himmla skönt att gå tbx till att rida igen! (yy´

iaf dagens träning gick super, bättre än förväntat. :)

började med att vi fick skritta lite fritt, red mkt volter

hästen kändes stel & lite seg.

efter ett tag kallade anne in oss mitten, skulle snacka om vad vi kan tänka på. :D

kände att både han & jag piggnade till efteråt, nt vanligt. C;

iaf sen in på volterna, mkt arbets trav, mkt med förminska volten, riktigt skoj. ^^

& sen även galopp på volterna, kände hur fint steget var & att formen satt där.

skönt att formen är kvar & att han är lika fräsch som innan. :D

blev att svampa av efteråt, svettig pojke. (aa´

jaja blev att snacka lite med dessan oxå innan jag stack hem igen.

iaf blir nog & hålla på med den nya headern nu. ^^


 bild från ridlägret i somras, jag & rocky & emelie & wixen. C:

   

// Emma. ;D

Av Dessan & Emma K - 25 september 2011 15:31

nu är lilla emma hemma igen efter turkiet. (yy´

har haft det helt underbart, bilder kmr sen när jag orkar. ;pp

men nu tänker iaf jag hissa lite:

 


# håller på med en ny header, blir senast klar vid jul tror jag. ;D


# hissar oxå att jag saknar hästen. :*)

 blir iaf & träffa han imorrn. ^^


# & sist så hissar jag min resa till turkiet. C:


// Emma.  

Av Dessan & Emma K - 25 september 2011 14:19

Tjena bloggen!

Ja, livet rullar på. Har haft en stressig vecka med extremt  mycket plugg. Träningarna har gått bra och man har träffat underbara vänner. Körde på trafikskolan i fredags och min körning går bättre & bättre. (: Ja, lite kortfattat om vad som händer och jag ska verkligen försöka förbättra min updatering.

Kram på er!

  / Dessan


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards