klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2014

Av Dessan & Emma K - 28 oktober 2014 21:13

Hej alla, 


Hoppas att allt är bra med er! Här känns det som att det är kaos!


Varit fullt upp hela tiden. Stalljour både lördag & söndag. Chillhäng på lördagkväll. Söndagkväll kom Emma förbi en stund, blev en runda till päronen en sväng och sen till hjärtat. 


Igår så blev skola hela dagen, veckohandlade och sedan stallet på kvällen. 


Idag har man pluggat hela dan. Hade en paus mitt på dan då man trampade iväg till gymmet för ett IW-pass. Har även träffat en av mina nära & kära idag. 


Hoppas att ni har en bra tisdagkväll alla! 


 

 



Av Dessan & Emma K - 27 oktober 2014 11:17

   

Av Dessan & Emma K - 26 oktober 2014 17:43

Sämsta tänkbara hände idag. Mobilen stängde av sig själv med fullt batteri. Fick inte igång den imorse och hade panik. Hade inte bestämt något speceifikt ställe att mötas på eller vad vi ens skulle göra, mer än att fika. Hade en stund på fb där vi kom överns med annars är jag helt offline. Går inte att få tag på osv. Såklart är det det som oroar mig mest, att folk inte kan få tag på mig så länge jag har en datorn, ipad eller annat med internet i sig. Men efter en stund hittade jag och Emelie varandra och vi satte oss på ett cafe. Tjattrade i några timmar innan vi begav oss hem igen. Riktigt trevligt och behövligt kan jag säga, så härlig är hon min tössabit! ^^


Sedan så gav Emelie ett tips om hur jag kunde starta telefonen så testade det nu direkt när jag kom hem och *WIPS* så fungerar den. Sjukt skönt alltså. Oron har snart lag sig ;) 

   


Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2014 19:06

God kväll, 


Hoppas att ni har en bra fredag! 


Dagen idag har varit bra. Började dagen med en lång sovmorgon, välbehövligt! Pluggade sen resten av förmiddagen innan man begav sig till ett pass spinning. På eftermiddagen blev det först lunch med Emma A och sen gick vi på stan en runda. Innan man kom hem så blev det ett till ärende. Ser nu framemot en lugn fredagkväll! 


Ha en fortsatt bra kväll ni också goa & glada! :)) 


 

 





Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2014 18:11

Började lovet på bästa möjliga sätt! Nämligen med en photoshoot med bästa Essie! Är nöjd med bilderna och hoppas även att hon är nöjd med de som jag tog på henne! Vart skönt att skratta och vara glad, vara sig själv igen. Anyway så var vi ute en bra stund innan vi begav oss till lägenheten igen. Babblade på som brudar brukar göra och sedan begav hon sig. Ännu en gång precis vad jag behövde! Kmr att kunna leva på det resten av kvällen! Så här har ni the best + en passande låt:

                                               

Fotograf: Estelle Olsson

Kamerahus: Canon 700D

 

Av Dessan & Emma K - 23 oktober 2014 23:02

Tja Tja bloggen! 


Haha jag bara skämtar! 


Kärt återseende i alla fall, var ju några dagar sen man var inne och gjorde ett inlägg. 


Vad har man haft för sig då? Som sagt allt rullar på! 


Man pluggar för fullt, i alla fall försöker! ;) 


Varit mycket i stallet! 


Hoppat en pay and jump med finaste pållen! 


Partajat! 


Tränat på gymmet! 


Jobbat! 


Umgåts med underbara vänner, pojkvän och familj! <3 


Livet är väldigt gött för det mesta! 


Ha en fortsatt bra kväll alla! 


 

 



Av Dessan & Emma K - 23 oktober 2014 20:29

Har redan panik över lovet som inte ens har börjat än. Som vanligt pga att jag är rädd för sitta hemma hela lovet. Har en del hormomer som spelar in med. Men ändå. Vill inte vara för "på" folk heller men samtidigt vill jag ha saker inplanerat. Panik delux babes.

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards