klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2014

Av Dessan & Emma K - 5 oktober 2014 19:47

Helgen i sig har varit sådär underbart mysig ^^ Tiden har gått sjukt fort alltså. Känndes precis som om det var fredag ;) 


Fredagen bjöd på att de inte hoppade i nya ridhuset vilket gjorde mig ytterst lite sugen på att fota de. Dessutom höjderna blev väldigt låga. Men tog lite bilder ändå och har valt ut de bästa! 


Sov till halv tolv sedan på lördagen. Kollade på Wä if`s herrar och var hemma runt halv fyra. Packade så att jag hade allt vilket inkluderade kamerna, så lite fina bilder ser ni på slutet. Ingen mega seriös fotografering men vart skönt att få komma riktigt till naturen och lite annorlunda ställe. Hitta nya vinklar, ställen osv. Sara hämtade mig tjugo i fem, hämtade upp pojkarna i staden och sedan bar det av till Finja! 

   Hade ett litet fall där jag nästan bröt ihop fullständigt men lite egen tid med lurarna och de andra så var jag uppe på mina fötter igen. Kvällen blev annars lyckad. Bra filmer, mkt bra sällskap, godis, mat, redbull osv.Tiden gick snabbt och man hade kunnat stanna där hur länge som helst! Sjukt mysigt hade vi med ;) 


Tänkte ni kunde få en liten låt att lyssna på medans ni kollar på bilderna:

Hoppningen:

                       


@ Lowes place:

     

               

 

 

Av Dessan & Emma K - 4 oktober 2014 13:11

God dag, 


Hoppas ni har en bra helg! 


Här är det alla tiders. Blev ett trevligt jobbpass igår kväll. Idag har man varit i stallet från tidigt i morse och ända fram till typ nu. Blev ett dressyrpass med finaste pållen & fika med härliga gruppmedlemmar! :)) 


Senare idag blir det upp i staden & sen får man se vad kvällen bjuder på! 


Ha en fortsatt trevlig lördag alla! 


 

Bjuder på en bild som Emma har redigerat för ett antal år sen! ^^ 


 



Av Dessan & Emma K - 3 oktober 2014 11:21

Hej alla goa & glada, 


Hoppas att ni har en bra fredag! 


Dagarna rullar på som vanligt. Har haft fullt upp som vanligt! 


I söndags hade man stalljour hela dan & sen åkte man till hjärtat på kvällen. 


I måndags så gjorde man veckans veckohandling, gjorde en massa matlådor & lite annat fix. Blev sen plugg hela eftermiddagen och på kvällen blev det stallet för dressyrträning med finaste pållen! 


I tisdags blev det ett ärende på stan. Plugg. IW 45 på gymmet. Plugg hela eftermiddagen och sen firade man en familjemedlem på kvällen! :) 


I onsdags blev det plugg hela dan samt att man tvättade hela eftermiddagen. Sen umgicks man med hjärtat på kvällen! :) 


Igår blev det Tenta på förmiddagen. Storstädning av lägenheten på resten av dagen. På kvällen blev det middag med familjen och hoppträning med finaste pållen! :) 


Idag har man hunnit att vakna & gjorde ärende på stan! 


Dagens planer är att chilla & jobba! :)) 


Ha en bra fredag alla! :)) 


Bjuder på lite blandade mobilbilder! ;) 


 

 


Från Pubrundan förra fredan! :) 

 

 

 

 

 

 

 

Lite bilder från stalljouren i helgen! :) 

 

Av Dessan & Emma K - 2 oktober 2014 22:14

Avslutade precis min nya vana och insåg att "nej varför inte blogga lite? ;)". Haha in case anyway så ser de komande dagarna ut såhär:
Fredag: Chill skoldag innan man slutar halv 1. Fixa lite innan man drar hem igen. Sedan ut och fota de som hoppar i stora ridhuset

Helgen: Filmkväll med övernattning hos Lowe i Finja. Spaninen gänget som är med! Stannar där då till söndagen och sedan vet man ju inte när vi sticker hem ;)

Inlägget kmr bla upp för att jag inte vet om jag en vill eller orka blogga framåt. I hope it is okay med er! :D

   

Av Dessan & Emma K - 1 oktober 2014 16:21

Har aldrig varit så här lycklig! Men samtidgt aldrig såhär trött och slelen. Det går nog in i vart annat men sedan är det lite andra faktorer som spelar in. Bla lite jobbigt att vakna på morgonarna om man säger så ;) 

 

Anyway. Har en lite vana nu att kolla ikapp Ph och sedan BB efter det. Sist så tar jag en skiva OTH. Perfekt nu med tanke på tröttheten. Lite jobbigt dock att jag inte somnar tidigast 23.30 om nätterna men inte mycket att göra åt det. 

Tanken idag är endast att chilla gärnet. Följa min nya vana och kanske fixa något annat. KANSKE. Ligger här nyduschad med en filt och en mer bredvid mig så att påbörja vanan igen är inte så svårt ;) 


Ännu en gång inte mkt till inlägg men nu får ni iaf veta hur jag känner mig ;) 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards