klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Dessan & Emma K - 12 oktober 2014 17:15

Yes yes darlings jag hade stalljour idag. Väldigt chill. Började med att jobba i stallarna och sedan agerade jag fotograf. Blev inte många bilder och inte så värst nöjd. Har tröttnat lite på att fota just hästar. Lite tråkigt men så är det. Sjukt sugen på poträtt i naturen + annat inom naturfotografering. Har kanske ngt sådant inplanerat nästa helg. Anyway så hade jag Anna och Lillen idag som var roliga MEN även såklar Tuvesson, Kuntsi och Sara är flera, även om de inte hade stalljour! ;) 


Börjar 12.10 imorgon = LÅNG kväll och natt ;) Vad är mina tankar? Jo fimade lite idag tänkte klippa ihop det till en kortfilm. Inget jag har planerat utan fick en lite snilleblixt mitt i allt! Fixa bilder + BB. Bilderna kmr KANSKE här men annars blir de på FB gruppen från ridskolan. Filmen berors på om jag ens tkr den är värd att ses av andra. Annars så får jag se vart kvällen leder mig. Film, OTH, YT. Vem vet? ;) 

   

Av Dessan & Emma K - 12 oktober 2014 17:12

God kväll, 

Hoppas att allt är bra med er! 


Dagen idag har varit bra. Började med att jobba mellan 7-14, sen blev det god fika hos päronen. Just nu håller man på att slappa. 



Vad har jag annars haft för mig då. Har ju gått i ett sedan jag skrev här sist. 


I onsdags så blev en fixardag kan man säga. Blev att göra en massa ärenden, tvätta, städa, laga matlådor, plugga osv. På kvällen blev det ett dressyrpass med finaste pållen! 


I torsdag så blev det en lång dag i skolan. Sen blev det hem & gjorde vid sig för att sedan gå ut och äta med Emma N & linnea på Steak House. Sist men inte minst så blev det spontanbio! Blev en riktigt trevlig kväll med tjejerna! :)) 


I fredags så blev det halvdag i skolan, dammsugade av här hemma, pluggade, såg ett avsnitt greys anatomy och sen begav man sig till hjärtat för myskväll. <3


Igår blev det först ett dressyrpass med pållen på morgonen och var sen i stallet hela förmiddagen. Sen kom man hem och fixade lite innan man spenderade eftermiddagen, kvällen & natten med släkt & vänner. Mycket trevligt! 


Så bra har man haft det de senaste dagarna! :))) 


Ni får ha en fortsatt trevlig kväll alla goa & glada! :) 


 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards