klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2014

Av Dessan & Emma K - 31 december 2014 14:42

Har ALDRIG i hela mitt liv skrivit nyårs löften eftersom jag inte tror på det. Men såg precis Kissies senaste inlägg och tänkte göra en liten punkt lista eftersom det trots allt har hänt en del detta året som jag kan ta lärdom av. Sedan så vill även VI önska er ett gott nytt år!

Emmas löften 2015:
1. Få slut helt på att tänka på vad alla haters tänker om mig

2. Inte vara så orolig över vissa relationer trots att jag innerst inne vet att de är lika perfekta som de alltid varit

3. Ta vara ännu mer på detta sista halvåret innan studenten

5. Dampa loss på ngn(ha jag har alltid belat göra det med ngt allvarligt. Döm inte mig xP)

6. leeeeka loss som fan!

   


Av Dessan & Emma K - 30 december 2014 12:49

Haha känner på mig att det kommer att bli en spännande nyår iår! Och det gillar vi!


Annars så ville jag bara visa er klänningen som jag köpte igår + nyårs outfiten. Klänningen har jag kollat på i några månader men de har inte haft min storlek på HM och sedan så har jag inte hittat den. Nu så hittade jag den efter att jag hittade toppen när jag skulle till kassan. Helt plötsligt var den där och dessutom på nedsatt pris!

     

Av Dessan & Emma K - 29 december 2014 23:50

   

Av Dessan & Emma K - 29 december 2014 18:41

Testade tre ggr igår kväll innan jag gick och la mig för att internet sög dasse men lyckades inte. Så nu kommer det. Här är några tankar som har varit i mitt huvud ett tag. Visa kom igår och andra inte. Vill även visa er som tänker likadant att ni inte är ensama.

     

Av Dessan & Emma K - 28 december 2014 03:28

Booorde ligga i sängen vid detta laget med fastande i PS med detta:
 
Annars kort så körde jag och Tess en spontan road trip på några timmar runt i staden och överallt ikv! Väldigt behövligt och roligt!


Imorgon är det Emelie som gäller om der passar våra scheman(haha mitt blir att sova xd)! Men mer om det KANSKE ni får veta. Hade egentligen inte tänkt att blogga idag men när man ändå är igång ;) 

 

Av Dessan & Emma K - 27 december 2014 15:00

För att fylla ut.

           

.

Av Dessan & Emma K - 26 december 2014 19:41

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards