klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Dessan & Emma K - 19 december 2014 23:56

Idag var det avslutning på höst terminen vilket säger att halva trean är avklarad och att studenten börjar sakta men säkert att närma sig! Idag har inte heller något gått som planerat MEN har haft en väldigt underbar helt galen dag ändå :* Teatern, träffa de från parallel klassen, träffa andra härliga folk, fika med Dessan och även spendera en hel rolig kväll med henne! Ni mina älskade kära får mig verkligen att le, love it! Så har lite bilder på min outfit, dagens låt, länk till min och Dessans busigheter och hur jag ser ut just nu!

 

(BUUUUUUUUUUUUUUSIGA FLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICKOR)

Lika glad är jag ändå ;) 

   



D körde hem mig så att jag kom hem precis och jag är inte alls trött. Drf tänkte jag kolla lite på "Felix resencerar" och sedan se hur jag känner! Vi hörs la hoppas jag! ;)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards