klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Dessan & Emma K - 8 december 2014 17:29

Åh gud alltså. Jag har under den sensatse månaden verkligen inte varit mig själv, riktigt obehagligt. ALDRIG att jag ska låta mig falla tillbaka i det. Dessutom så är det en viss människa som har fått ta  all av skiten som jag har gett ut. Pratade med hen igår och avlsutade det idag. Vaknade imorse av att vara glad, glad över att hen har fått mig att komma på rätt bana igen. Så tack hen (;)). Har aldrig varit såhär väl behövligt!


Jaha. Nu då? Aadu. Jag börjar inte förens 12.50 imorgon. Äta är ett stort MÅSTE. Annars så ska jag nog skriva rent lite saker och vara jobbig mot folk/vara social ^^D. Haha vilket roligt liv man har ;) 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards