klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Dessan & Emma K - 20 december 2014 14:22

Haha fick ett "Åh gud vad länge sedan jag lyssnade på Justin Bieber. MINNEN" när Dessan diskade igår. Haha alltså kom ihåg hur Emelie och jag verkligen älskade hnm när vi var la 14(tror jag?) och hur vi på stalljourenra ALLTID lyssnade på hnm... Många må hata hnm men hans äldre låtar är fortf lika bra som för fyra år sedan! Upptäckte det när jag blev arg för att alla mina låtar på min ena spotify lista inte laddade alla låtar x) Var tvungen att kolla om det bara var den listan, och det var det :( Men här är JB listan med en Celine Dion och av ngn väldigt konstig anledning ett av Metallicas album, do not ask me why.. xD

Annars? Jovars vaknade kvart i ett och är fortf lite trött MEN har ingen tid att passa och inga måsten = lugn och harmonisk Emma! Har surfat runt lite och tänkte kolla på OTH SE5 sista skivan och sedan vet jag inte. Tess och jag har bestämt att träffas. Var eller när är inte bestämt så vi får se hur det blir med det!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards