klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Dessan & Emma K - 25 december 2014 15:22

Lätt att denna julen var den bästa! Inte bara för det man fick utan även för att känndes roligt att träffa släkten igen! Lilljul firades i Genarp med de små kusinerna och självaste julafton i Örkelljunga med några utav slätningarna där! Haha måste säga att vi i Knutssons är lite tävlingsinriktade, det märkte jag av när vi spelade Wii(haha japp jag är då än liten och tkr det är roligt!)! Annrs så Får ni se presenterna + outfit här:

Jag tror ni ser vad det mesta är(de kuverten på varandra innehåller pengar) 

 

Kusin Elin och mig!

 

Sedan så tänkte jag visa mina älskade glitter skor som jag tänkte ha på nyår i år igen! Så snygga (A) 

   

Lugn dag resten av dagen planerad, skönt!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards