klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2014

Av Dessan & Emma K - 18 december 2014 14:40

Sista skoldagen 2014 avklarad, skönt! Dagens planer är att ge en ny "Tankar & funderingar" senare och fram tills dess ska jag göra annat emellan. Inget specielt egentligen men det är ngt ;) Annars är detta inlägget väldigt meningslöst. Ny video och bilderna nedan är mitt fokus på detta inlägget!

   

Av Dessan & Emma K - 17 december 2014 19:05

Ville bara att ni skulle veta att jag hittade denna youtube kanalen för några dagar sedan. De tar upp allt möjligt och det är perfekt att göra som jag gör nu, lyssnar samtidigt som man gör annat! Här är ett exempel på en video:

 

Av Dessan & Emma K - 16 december 2014 16:35

Vaknade upp ett steg piggare och några fler steg gladare. Men efter att vi har slutat till nu så har både personer och händesler dragit ner mitt humör. Så drf tänkte jag sätta mig med mitt choklad, min redbull o ch såklart datorn för att kolla på PH. Allt för att föröska att släppa och bli gLad igen. Så det är även tanken för resten av kvällen, göra saker som gör mig glad! För att muntra upp detta inlägget får ni några bilder som jag tog imorse! :D

   

Av Dessan & Emma K - 15 december 2014 09:16

Är så FRUKTANSVÄRT förbannat trött idag. Inte ens okej.Värre än de andra gångerna. Den graden där man inte ens orkar le eller göra ngt. Hoppas att jag blir piggare i veckan.

   

Av Dessan & Emma K - 14 december 2014 21:04

God kväll gott folk, 

Hoppas att er dag har varit bra! 


Kan börja med att skriva att man var på klassfest igår kväll, mycket trevligt!! :))


Idag har man varit i stallet hela dan. Har varit luciashow och det var så himla roligt som vanligt! :)) 


Var hemma rätt så sent, så har bara chillat ikväll! ^^ 


Detta var allt från mig sålänge, ha de så bra och sov gott! ^^ :))


 


 

Av Dessan & Emma K - 13 december 2014 15:11

Hurra för mig idag! :)) 


Hoppas att det är bra med er! 


Har haft fullt ös medvetslös i en veckas tid, så har inte haft tid att sitta vid datorn. 


Förra lördagskvällen så var man på 30-års-fest, mycket trevligt! Sen senare på kvällen blev det en sväng till Biljard med paugarna små! 


I söndags så sov man länge. Blev att chilla lite innan man begav sig till cirkelgym-passet. På kvällen sen blev det bio med Emma N & älskling, såg den nya Hunger Games, mycket bra film! :)) 


I måndags så blev det Veckohandla, skolan på Em och ett IW-pass på kvällen. Sen körde man till älskling. 


I tisdags blev det tvätt/städ/göra matlådor-dag. Dressyrträning på kvällen!


I onsdags blev det att göra klart det sista grupparbetet, riktigt trevligt! Blev sen styrelsemöte på kvällen och sen myskväll med älskling! 


I torsdags blev det lite fixardag igen, middag hemma hos föräldrarna och hoppträning på kvällen! 


Igår blev det skolan stora delar av dagen och sen lite fest med härligt sällskap! :)) 


Idag började man dagen med att kolla lite på luciatåget på tv, myyyys! Sen så blev det ett dressyrpass och sen god fika med gruppen. Har sen fixat lite här hemma och fixat lite ärenden! Ser framemot en trevlig kväll! :)) 


Ha en fortsatt bra luciadag gott folk! :)) 


 

Av Dessan & Emma K - 10 december 2014 15:12

Var i stan med Kuntsi efter att vi hade slutat, lovely! Redig härlig töss! :* Jag mår fortfaranda prima och håller just nu på med de nya bilderna till mina tre ramar. Spännande att se hur de blir!

      Haha chillar gärnet med lite blandat, som vanligt sen!  Så ville egentligen bara visa er vad jag gör nu, fun? Det får ni avgöra ;) 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards