klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2014

Av Dessan & Emma K - 22 oktober 2014 17:27

Allt är blandat men besvikenheten på folk väger tyngst. Kommer ännu en gång aldrig gå ifrån sanningen om vad jag tycker. ALDRIG. Tråkigt bara att vissa tar det väldigt allvarligt. Ser mig själv inte heller som unik eller speciell för att jag lägger ut ngt på fb eller på ngn annan social medie. Nej jag säger sanningen om mig. Hur en del av mig fungerar. Ni som skriver sådant känner mig inte väl nog och drf tkr jag att det är bättre att ni är tysta. Okrar verkligen inte med onödigt skit igen. IT AS ALL ABOUT THE TRUTH.

   

Av Dessan & Emma K - 21 oktober 2014 20:01

Dagens känlsa. Inte bokstavligt som i texten men ni förstår.

 

Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2014 21:20

         

Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2014 18:00

ÅÅÅH LOV NÄSTA, WHATS UP? ;) Sjukt taggad! Ingen mer tråkig måndag på en vecka! ^^  Inte för att jag har så mkt planerat än men ändå ;) 


Anyway insåg idag på bussen hem att "shhit f*n alltså jag har mycket som jag måste plugga nu..". Mkt trötthet, huvudvärk och ångest = en Emma som nästan rullade ihop i fosterställning. Orkar verkligen inte med plugg idag. Men efter en dusch så insåg att "om jag tar allt succesivt så lämnar jag in saker och gör saker i tid utan att få ångest över det!" Så klar pluggad för ikv! Vila upp sig inför imorgon.


Annars då? Jo i lördags var jag på bröllopsmässa med JRI 2(Journalistiken) och åkte hemifrån och var hemma runt halv sex. Det tog tre ggr så långt tid att ta sig till Malmö än vanligt. Riktigt störigt. Men fett värt att vara på mässan! Mkt fina grejer(och dyra såklart) och man blev så uppslukad av allt! Lite bilder därifrån har ni här:
           
Söndagen spenderades i stort sett med Joel! Var meningen att ha en photoshoot på stranden men det regnade så det slutade med att vi endast stannade hemma! Hihi men lika mysigt hade vi för det (A) ;) Var hemma efter 11 på kvällen! Så en bild från det kan ni även få:

Hehe tanken var en bild men det finns regler som inte tillåter sådant :O 

Så ist får ni en endast på mig:

 

Livet rullar som vanligt annars på. Uppdateringar kmr när jag känner och vill som vanligt! VI ses och hörs mina vänner!

 


Av Dessan & Emma K - 19 oktober 2014 12:19

För att man ska ta bussen 12.59

Av Dessan & Emma K - 17 oktober 2014 14:13

Ist får ni en fin bild på hur mysig jag är idag. Orkar inte mer. Inte roliga perioder osv. Men de behövs.

Av Dessan & Emma K - 16 oktober 2014 18:46

   

Av Dessan & Emma K - 15 oktober 2014 14:45

Det var flera veckor sedan jag var såhär sleten och trött som jag är idag. Känner mig som en liten femåring. Anyway så umgicks jag två stunder med Joel idag + åt med Sara och Lowe! 
  NU är jag och hjälper Dessi med ngt inom skolan. Chill och ikv gäller det bara att ta det lugnt. Inte mkt till inlägg men ville bara informera er ifall att jag inte bloggar på några dagar(så ser det iaf ut just nu)!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards