klabbarpsmupparna

Alla inlägg under februari 2014

Av Dessan & Emma K - 17 februari 2014 14:01

Hej allihopa, 

Ny vecka, nya tag som man säger!

Har haft fullt upp den senaste veckorna.


Onsdag: 

Började med en runda på stan på förmiddan innan man begav sig till stallet & red finaste pållen, hade sällskap med Emma N & Deffi, mycket trevligt! Sen hem för att laga lite middag & gjorde en massa matlåder innan man begav sig till hjärtat & umgicks med honom resten av kvällen, myyyys! 


Torsdag: 

Började dagen på bästa sätt brevid älskling innan man begav sig till skolan. Blev både föreläsning och etikhandledning. Efter det blev stallet & dressyrträning. Var sedan lite taxi & sen blev det middag hemma hos mig på kvällen med pappa & hjärtat. Mycket trevligt! :)


Fredag: 

Var det en elektriker här hemma på morgonen & sen blev det plugg hela förmiddan och sen praktik mellan 14-22. 


Lördag: 

Praktik mellan 06.45-14.45, efter det så åkte man till hjärtat. Blev även en god & trevlig fikastund hos svärföräldrarna! Sen blev det myskväll med hjärtat :))


Söndag: 

Sov länge,Åt brunch på Max, lite mys med hjärtat och sen blev det praktik mellan 14-22. 


Idag: 

Har varit på Case (lärande seminarium) hela förmiddan. Har varit hemma & gjort lite god lunch. Senare idag så blir det stallet och praktik. :))

   

 

Ha en fortsatt bra måndag alla! 




Av Dessan & Emma K - 16 februari 2014 14:52

Ännu en liten random "fotografering"! Ska försöka en sak sen under kvällen med som jag tror kan bli väldigt snygg om man får till det ;) ska först äta hos farmor vid 5 :)

~

Av Dessan & Emma K - 16 februari 2014 14:30

   

Av Dessan & Emma K - 15 februari 2014 14:19

         

Av Dessan & Emma K - 15 februari 2014 13:28

Har haft en väldigt påfestande vecka i allt föutom stallet som har varit som en sorts avkoppling..

Huvudet är segt och kroppen även så.

Men har helt underbara vänner som stöttar och peppar mig, tack!   


Just nu så gräddas mina muffins i ugnen, klar om några minuter ^^

Har tagit ett skönt & avslappnande bad och senare ska jag & pappa på bio (Y)

Som sagt så är jag segis så ska bli hur skönt som helst med en lugn dag och påbörjande lov! :D

Har även en del ego pics som jag antagligen sätter mig med sen :)

 

   


Av Dessan & Emma K - 11 februari 2014 22:52

Hejsan alla!

Nu är man tillbaka lite igen, har haft sjukt mycket & göra senaste tiden, så min update har blivit lidande. 

Detta är kortfattat vad jag har gjort: 

Umgåts med pojkvän, vänner & familj. Hästar. Skolan. Praktik. Lite jobb. 

Jag har minns inte exakt vad jag har gjort varje dag men detta är vad jag har gjort. Jag har haft väldigt lärorika dagar i alla fall! :))

Ha det gott sålänge! 

P.S Tack Emma för en suverän update! <3 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards