klabbarpsmupparna

Alla inlägg under mars 2013

Av Dessan & Emma K - 10 mars 2013 12:41

idag vaknade jag vid 10 & började direkt med att plugga :)

Så har gjorde det sen dess & ja ätit förstås ;)

annars pluggmässigt så ska jag bara gå igenom tyska en gång till ikv innan jag somnar..

Sen är det ju ponnyakuten och scener ur ett tonårsliv ikv så det blir det oxå :D

Kanske gör en "10 saker ni nt visste om mig" om jag kmr på ngt att berätta ;p

Blir kanske film, skype elr ngt bara jag sysslesätter mig!

Är piggare idag, score!

Bjuder på en smexig bild & Robins underbara låt ;D

 

 

Av Dessan & Emma K - 9 mars 2013 23:17

Så glad man blir! :-D
Aja nu ärdet sista för dagen klart, plugg så nu blir det en tidig sömn!
Har verkligen haft växlande energi idag, hmm :-/
Glömde att jag filmade lite när Dessan red i torsdags så lägger nog ut det imorgon! Nu säger jag god natt!

Av Dessan & Emma K - 9 mars 2013 12:02

Idag vaknade jag 20 över 9...

Kunde inte sova längre men är inte trött trots att jag inte sov 9 timmar ;O

Ajaj jag har duschat,ficat lite & börjat renskriva psykologin som ska vara klar tills på tisdag :)

Fast sen så min grupp även ha en redovisning på psykologin oxå & vi måste prata ihop oss lite innan det..

Aja reseten av dagen vet jag bara, plugg innan jag lägger mig, fixa bilderna från innebandyn förra helgen, mello & kanske sara C:

 

 

Av Dessan & Emma K - 9 mars 2013 01:56

kan inte mer än att älska låten!

 

Av Dessan & Emma K - 8 mars 2013 21:29

ÄLSKAR CHOKLAD ^^ <3

(feel the smexignes ^^P)

 

Sen så får ni som sagt videon här:

 

Av Dessan & Emma K - 8 mars 2013 18:40

Haha bra rubrik jag fick till där ;)

Nej, men idag har man lunchat med min käre farmor. Åt China Walls lunchbuffé! Till och med jag fick matkoma ;)

Blev en sväng till affären för att handla lite.

Väl hemma så har jag & Emma skickat lite saker till varandra. Jag skickade filmklipp till henne & hon skickade musikfiler till mig, haha gött! :D

Just nu så håller filmen (hoppträningen ifrån igår) på att laddas upp på yt & nu håller man tummarna att den funkar! Så fort den är klar så länka vi den här :D

Ha en bra fredagkväll alla! :D

 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards