klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2013 23:24

God kväll!
Hoppas att allt är bra med er. 

Själv är man lagom trött, men mår kalasbra. Har både varit i skolan på föreläsning och sen jobbat kväll. 

Annars de andra dagarna har man varit i skolan, stallet, fixat här hemma, umgåts med hjärtat mitt, pluggat lite, tränat ett gympass osv. 

Detta fick bli ett snabbt inlägg. Men nu har jag man gjort ett litet inlägg i alla fall. Ni får ha det så bra och Sov gott! 

 

Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2013 21:27

Körde lite extra uppvärmning då vi var tre(ponnysarna) och jag kände att jag kan puscha på honom mer nu!
Hela passet kändes väldigt bra, precis som det ska vara!
5 & halvan på andra sidan och på andra hållet.
70-80 ngt blev det, mkt nöjd med ponnyn!
Nu drar jag mot duschen!
Hörs la imorgon!

Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2013 19:00

                                                               

Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2013 14:13

Behöver sådana dagar iblaand, att verkligen få sova ut utan att det står på schemat!

Skolan idag bara rullade på, svenskan gick bra & på engelskan gjorde jag förhöret, rättade och begav miig mig hemåt!

Slutar egentligen 14.25 men eftersom vi bara skulle läsa så tyckte jag att det var bätrre att åka hem!

Små fix, kanske film eller annat, träning(funderar på att köra ut tidigare får att fixa min kära lilla ponny^^) och sedan är det sängen som gäller ;)

Just nu sitter jag i tv-rummet i min rosa tjocktröja, svarta kjolen & mina knästrumpor! ^^


Känns bra att ha lite planerat inför lovet iaf! 

Mer ska jag kolla upp C:


Har fastnat lite för Icon pop så här kmr två som jag har börjat att nötta ;)

     

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards