klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2013 22:30

Fick precis en komentar om att "man kanske inte vill veta att jag hade spytt hos dessan.."(vilket btw var över en månad sen..). Där jag gav ett helt ärligt svar. Jag är 100% ärlig i vad jag skriver eftersom det är det som bygger upp en bloggs innehåll bäst. Att vara ärlig är då att skriva ut hur jag känner för dagen, om jag har en anning om varför så skriver jag det, hur dgarna & kvällarna blev, om det har hände ngt kul/tråkigt osv saker som jag minns. Att jag skriver ut att jag spydde menas då inte att jag var stolt(för det var och är jag verkligen inte..) men det bygger på min policy nr 1. Jag har heller inte skrytit om det till folk, de har frågat & jag har svarat. 

Ni behöver inte läsa det heller och så. Ert val att läsa det. Läs halva, usch nej = sluta läsa resten av halvan. Easy as that. Och NEJ ni kommer inte kunna förända mig genom att komentera att "man"(vem det nu syftar på.. mig,anynom eller?) inte KANSKE vill läsa det. Jag är rätt så svår åtkomlig sålänge jag själv inte vill.  

   

Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2013 22:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2013 14:00

                                                 

:D

Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2013 10:45

Sov väldigt bra inatt ^^
Idag är det till Genarp som gäller, pojkarna på MFF match och tjejerna till emporia(måste hålla i mina pengar nu..)!:D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards