klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 28 oktober 2013 21:53

Hejsan alla! 

Hoppas att alla har det bra i stormen! 

Själv så har man haft den bra idag. Tog mig hem precis innan stormen drog på för fullt och har suttit inne och pluggat hela eftermiddagen/kvällen. Har också varit på föreläsning idag, men nu känns det bra! :) 


Min uppdatering har inte varit den bästa, men här kommer ett litet gottit inlägg tycker jag! 


I fredags så var man på föreläsning, sen blev det handla & städa av lite innan det blev en kväll med goa brudar. Blev god mat på Rosegarden och sen fortsatte kvällen hemma hos mig med många goa skratt! Tack för kvällen! 

Bilder & film kommer längst ner i inlägget :))


I lördags började man dagen med ett ridpass på morgonen, var riktigt nöjd med pållen och yttligare ett pass utan hjälptygel! Efter stallet blev det plugg hela eftermiddagen. Blev sen middag på China Wall med älskling för att sen bege sig Henke för en kväll med Bowling & lite till, men det blev en tidig kväll för våran del eftersom jag var så trött så jag nästan ramlade av stolen, tråkigt nog. Annars en go kväll! :) 


Igår blev det jobb mellan 7-16.30 Storhandlade innan man kom hem och där väntade älskling. Blev en lugn & mysig kväll. En bra avslutning på en bra vecka! 


Nu har en ny vecka börjat & nya utmaningar väntas! Ha en det gott & blås inte iväg! 

Här kommer det lite bilder & film från Fredag kväll: 

 

 

 

 

 

 

 

Av Dessan & Emma K - 28 oktober 2013 18:47

Så jag orkar inte fota och lägga tid på att visa de vad jag har fyndat idag.

Har dragit på mig min one piece och tofflorna, mysig Emma kväll då pappa är i stan och kollar på fotboll. HEJA MFF!

Btw det är blåsigt idag x)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards