klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 22 oktober 2013 15:00

                                                             

Av Dessan & Emma K - 22 oktober 2013 13:51

Idag kopplade inte skallen där den brukar & där den brukar så gjorde den inte det..

Lite störigt när man då gör lite upg i t.ex matte..

Insåg i just mattenr hur det jag gjorde kopplades ihop med upgiften..

Lagom bra att inse det efter -.-

Btw väldigt arg på spanska läraren.

Jag säger sällan emot läraren & när jag väl gör det är det något som är fel enligt mig.

Gjorde det då idag & trodde att jag skulle explodera, arg som ett bi..

ååh!!

 

Över till ngt roligare C:

Satt sedan på långrasten på Cafe Fenix med Elin & Evelina innan Maja kom sista 40  min & sen drog vi till Bik Book ;)

Trevligt värre ^^
(HAR INGEN SPANSKA PÅ TORSDAG, BÖRJAR .11.10!)
 
Idag är jag ensman hemma men inte nog med att plugga ENG glosor så tänker jag börja på videon från Dessans lektion!

Länkar såklart den här!

Dagens & helgens låt:


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards