klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 5 oktober 2013 23:52

Vissa saker köpte jag och andra inte, mer om det sen.
Iväg inorgon eftermiddag med så kanske inlägg på kvällen..
Piss trött bu iaf..-.-

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Dessan & Emma K - 5 oktober 2013 22:49

God kväll alla & hoppas att ni har en bra lördagkväll! 


Jag sitter med laptopen framför mig & med sprite bredvid mig. Har jobbat ett pass mellan 14.30-21.30 och det var helt underbart att jobba igen eftersom det var ett tag sen sist. Riktigt roligt! 


Hopptränade i torsdagskväll med pållen och han gick super. Vi bara rev hela hindret i första hoppet (vi hoppade 5- och en halva) & sen gick det kanon när båda vaknade! Tycker om den pållen <3 


Helgen har varit kanon, har bara saknat min andra hälft väldigt mycket <3 


Igår blev det storstädning hemma, ett riktigt gött spinningpass & på kvällen blev det pubrunda med skolan! Jag bara älskar livet som student! :)) 


Idag började man dagen med ett morgonpass med pållen. Från början så gjorde jag typ allting fel men de sista 5 minuterna så blev det bättre. Sen skrittade vi ut en runda efter passet & det var myyyss!! Efter Jocke hade fått sin vanliga skötsel så blev det en go fika med gruppen. 


Sen blev det hem en stund & sen jobb. 


Detta var allt från mig! Hoppas att ni får en go natt :)) 

 

 

Av Dessan & Emma K - 5 oktober 2013 17:26

Av Dessan & Emma K - 5 oktober 2013 02:24

Lite bilder bjuder jag(maybe filmer sen) :*
Hihi sista bilden är sen sist, söt eller vad?^^

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards