klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 9 oktober 2013 22:29

fixade & donade när jag kom hem..

Känndes som om huvuvdet skulle sprängas, inte av huvudvärk mer dålig sömn & mkt i skolan = utarbetad skalle.

Anyway jag bestämde mig för att kolla på film, STUDENT FESTEN blev det, innan jag gav mig på plugget.

Liksom slappna av en stund och inte tänka sig mkt.. (A)

Nu är jag bara så sjukt uttråkad så att jag fumderar på att plugga & sen dra mig tidigare i säng :*

Tror det blir såå..

Vi höes iaf imorgon!

 

Var ute och gick med Kiwi & ja faster och de andra.. Riktigt nice :D

     

Av Dessan & Emma K - 9 oktober 2013 15:02

Slutade för 40 minuter sen..

Sitter kvar i klassrumemt och gör klart en uppgift som ska skickas sen, kommit halvvägs.

När man ändå är här och håller på med den så kan mna ju lika gärna stanna kvar? ;D


idag är det inget mer än att plugga och städa lite igen som gäller...

Kanske fortsätta med projekten igen..?

Bild saken krånglar här just nu så ni får ingen bild.. :/

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards