klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 19 oktober 2013 13:00

                                                                                                                       

Av Dessan & Emma K - 19 oktober 2013 11:47

1.hjälpa pappan i trädgården (check)
2. Plocka äpplen och ha med till stallet och kusinerna i Genarp(check )
3. Städa
4. Plugga
5. Bege mig mot stallet för att putsa och rengöra utrustning m.m
6. Hem och duscha
7. Åka bort.
Har en hel del idag, skönt!

Fyra kassar varav en åker med till stallet idag! Och då fick jag inte ens tag på de i toppen av vårt träd ;)
Haha som det kan vara.. vi höres iaf vänner!

Av Dessan & Emma K - 18 oktober 2013 22:35

var det ja..

Tänkte på det på bussen hem men efter att ha glott på spiderman på tv3 så har jag nu glömt de, typcial me..-.-

Kommer kanske på det sen ;)

Aja tänkte visa två bilder & en låt som ligger mig värmt om hjärtat/nöttar låten. Inte för att låten beskriver mitt liv men den bara gör mig så avlappnad. Kan kanske vara för att jag är en del irrerterad på saker som förvärras av varandra..? Maybe..

     

Av Dessan & Emma K - 18 oktober 2013 20:03

God kväll alla! 

Hoppas att ni har en bra fredagkväll. 

Jag ligger med datorn i knät, en colaflaska, ett choklad & chips. Haha riktig svullkväll, men man behöver det inför morgondagen. Har fjärilar i magen verkligen, men det får ni vet i nästa inlägg som jag inte skriver idag, spännande är det! ^^ 

Började dagen med ett seminarium om hud, vävnad och cellen. Diskuterade i grupper och det var faktiskt riktigt roligt, tycker om klassen! Bra sätt att plugga på :)) Vi klara redan vid halv 11, sen slutade man skolan för dagen men den slutade inte där. 


När man kom hem blev att göra klart mikrobiologin & plugga lite delar på latin. Har också hunnit med en lång promenad vid sjön, underbart! 


Som sagt så blev det lugn kväll för min del, behövligt säger jag igen! 

Men ni därute, hoppas att ni har en bra fredagkväll och var rädda om er!


 

 

 

 

 

 

När jag gick på denna stigen så kom jag på ett asbra projekt, enligt mig. Jag lyssnade på en speciel låt och just med denna låten så kom jag på det. Jag tror jag gick & småskrattade lite för mig själv hela vägen hem sen. Hoppas verkligen inte att något såg mig, vad skulle de tro ^^ Men Emma vet i alla fall om det här och jag hoppas att vi kan göra detta genomförbart! :D 

Detta var allt från mig sålänge! Ha det gott :)) 

 




Av Dessan & Emma K - 18 oktober 2013 18:00

                                                           

Får se om det kmr fler bilder denna veckan ;)

 

Av Dessan & Emma K - 18 oktober 2013 17:28

Skönt det ju :)
Rätt så rolig dag rakt igenom faktiskt^^
Begav mig med Maja ut på stan efter vi hade slutat, hittade vanliga vantar, touch vantar och köpte man tre saker på glitter fick man 20% så tog ett gulligt halsband (och jag som aldrig halsband ^^) ;)
Ikväll skulle vi åkt iväg jag och far men han kom hem precis och sa att de hade mixtrat ihop dagarna så det var imorgon ( skulle egentligen kunnat vara på Rosies pizza fest då.. Vaddå irriterad?-.-)
Lägger kanske inte ett inlägg mer än foto inlägget sen..

Av Dessan & Emma K - 18 oktober 2013 16:00

                                                               

Av Dessan & Emma K - 17 oktober 2013 23:29

God kväll alla! 

Eftersom jag är rätt så trött så får detta bli ett snabbt inlägg. 


Igår var det egen studietid så jag började dagen med tvätt, sen vidare till städning och ett besök hos tandläkaren och lite plugg innan man begav sig till hjärtat. Blev också filmkväll med Fredrik & Jenny, mycket trevligt!


Idag började man dagen med att vakna upp bredvid mannen i mitt liv. Begav mig sen till skolan där vi hade metodträning mellan 9-12. Sen begav man sen hemåt, fick i sig lite lunch innan man begav sig till farmor för ett besök & fika. Hem igen och lämnade grejer & efter det blev mötte man upp Jenny. Vi gick i stan en stund och fikade lite, sen blev det hem för att byta till stallkläder. Väl i stallet så blev det möte & hoppträning. 


Hoppas att ni har haft en bra torsdag & nu säger man god natt! 

 



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards