klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 26 oktober 2013 16:00

                                                                           

Av Dessan & Emma K - 26 oktober 2013 15:47

                                                                                            

Av Dessan & Emma K - 26 oktober 2013 15:35

                                                       

 

Av Dessan & Emma K - 26 oktober 2013 15:02

Åhh hade det super trevligt med brudarna igår!

Så välbehövligt C:

Började på Rosegarden för att sedan dra hem mot Dessan efteåt ;)

Vi som hade alkhol vi tog ett litet chillkrök & jag de läsk eller vatten :)

Kände lite i benen & energin var på topp annars inget ^^

Precis lagom!

Dessan har fler bilder & filmer så jag hoppas att de kommer ut här sen ^^

                     

Idag så badade jag när jag vaknade, sååå mysigt ;)

Tog sen bussen in till stan med pappa så han klippte sig, var inne på nya gallerian & käkade världens godaste kyckling toast på Bauna(?) :D
Det som jag tog mig hem var lite mat till imrogon och pringels ^^

Pappa ska iväg ikv så jag tar la & kollar på film, serie, OTH eller ngt sånt ;)

     

VI höres kanske imorogn om jag hinner!

 

Av Dessan & Emma K - 25 oktober 2013 15:15

                                                                       

Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2013 23:24

God kväll!
Hoppas att allt är bra med er. 

Själv är man lagom trött, men mår kalasbra. Har både varit i skolan på föreläsning och sen jobbat kväll. 

Annars de andra dagarna har man varit i skolan, stallet, fixat här hemma, umgåts med hjärtat mitt, pluggat lite, tränat ett gympass osv. 

Detta fick bli ett snabbt inlägg. Men nu har jag man gjort ett litet inlägg i alla fall. Ni får ha det så bra och Sov gott! 

 

Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2013 21:27

Körde lite extra uppvärmning då vi var tre(ponnysarna) och jag kände att jag kan puscha på honom mer nu!
Hela passet kändes väldigt bra, precis som det ska vara!
5 & halvan på andra sidan och på andra hållet.
70-80 ngt blev det, mkt nöjd med ponnyn!
Nu drar jag mot duschen!
Hörs la imorgon!

Av Dessan & Emma K - 24 oktober 2013 19:00

                                                               

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards