klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 14 oktober 2013 20:42

prov på svenskan som känndes ok, tre timmars hål då vi inte hade ngn engelska så gick runt i stan med Elin & Maja och sist idrotten med rörlser till musik(två grupper & till sist si visade vi upp för varandra & vi fick testa på varandras danser, skojsigt!) C:

Sen hem & ta ett lungt ;)

     

Träningen kändes väldigt bra faktiskt!

Mkt bättre i mulen vilket ger ett resultat till en mkt mer energisk häst! :D

Idag hade jag bara lite svårt att få högerna att få med mig från början men som tur va så gick det snabbt innan jag hittade rätt igen!

Hon körde mkt varierat idag med allt från volter till öppnor och förvändgalopp ^^

Perfekt för vår del!

Så luftig, lyssnade bra för skänkel & framför allt smackningar och formen, (Y) :D

Vågade även pressa på han mer nu & det gav ett resultat av en svettig pålle, duktig häst japp japp!

Efteråt blev det hemlighets träning :P


Nu håller jag på & käka, ska duscha & plugga innan jag beger mig mot sängen C:

God natt vänner!

 

Av Dessan & Emma K - 13 oktober 2013 21:48

LOVLEY :*

                                                                                                               

 

           


Av Dessan & Emma K - 13 oktober 2013 18:00

både  tävlingen & stalljouren flöt på bra idag :)

Kameran hängde med & jag knäppte ihop några foton med glömde kameran i skåpet så aa det är lite kört med att kolla på de x)

Annars skulle jag ha putsat vilket jag inte hann med, får se hur nästa helg ser ut.

Pluggade när jag kom hem + duschade C:

NU håller jag på & sätta ihop lite från de rundorna som S filmade till mig ;)

Plugg sist ikväll + kansek Tess bilderna, annars inget ^^

haha bilden är från en träning då innan vi, Semma, skulle filma gangnomsyle(stavning..) och lånade Jossans kamera :*

   

Av Dessan & Emma K - 12 oktober 2013 21:34

Kan händaa att ni inte kan se, säg till isf!

Bilderna från photoshoten kmr + bilder från tävlignen imorgon om jag hinner!

 

Av Dessan & Emma K - 12 oktober 2013 18:21

Och ändå kommer vi hem en timme senare än vanligt..
Hänt något konstant idag, kom ut från ridhuset blir att direkt mocka eller annat..
Ledde en del + allt annat gör att jag är väldigt trött just nu.
Plugg ikv och nu väntar ett skönt bad (Y)

     

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards