klabbarpsmupparna

Alla inlägg under november 2012

Av Dessan & Emma K - 24 november 2012 20:11

//Emma

Av Dessan & Emma K - 24 november 2012 11:32

Allt har gått så fort, berättar mer sen!
Hoppningen ikv tänkte jag fota och kanske putsa om jag orkar och hinner ;-)

Av Dessan & Emma K - 23 november 2012 19:04

Gårdagens hoppträning gick rätt okej! Det går bättre & bättre. Se filmen som är i inlägget före. (:


Idag har man jobbat mellan 9-15.30 Har fixat lite saker, varit taxi och haft fredagsmys med pizza, godis & bra serier!

Ser framemot en toppenkväll!

Ha en bra fredagkväll alla! :D

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 23 november 2012 18:54

Vad tycker ni? Bättre/sämre? :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 23 november 2012 17:55

på psykologin så är det bara renskrvningen klar, SKÖNT!

Har ju stalljour i helgen & pappa är borta ikv så det blir en EMMA KVÄLL ;D

Ska bli skönt att vara hemma,kolla på film & bara ta det lugnt, förra veckan vart det lite stressigt :/

Men det känns så OERHÖRT länge sedan jag var med ngn där det inte hade med evenemang att göra, vrf ska stalljouren alltid krångla till det?!

Ska se om ngn/ngra vill hitta på ngt nästa vecka på minst fredag fredag iaf & såklart helgen oxå ;)

Ha de gött vänner!

btw film ska ut från igår & jag kmr göra den lite annorlunda än vanligt + kan ngn gissa när bilden är tagen? (länk får vinnaren såklart!)

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 22 november 2012 21:48

hästen kändes seg & trött från början...

Tänkte först att han kanske hade tränings värk elr ngt men det kan man nog säga att han nt hade ;)

Red bara basic idag och som sagt han känndes seg i början & tänkte då det med träningsvärk osv och att han piggnar nog till väl till hoppningen.

eftersom han brukar göra det & tänkte på formen & red som vanligt men han piggnade nt till så jag bestämde mig för att satsa mer framåt utan formen & de, kände lixom på mig att han liksom nt piggnar till(för aa jag känner sånt ;o) & tur de att jag gick på magkänslan för fick smälla till han 2 ggr innan han piggnade till rejält & då känndes han super bra :D

Red såklart en galopp förre hoppningen oxå & den känndes okej, han pustade en del då & då vet jag ju att han iaf har jobbat på, glad emma ^^

Aja hoppade 5 & halvan, första okej (innan jag smällde till 2 ggr. Gick därför lite för sakta), andra super nöjd, kom in rätt & farten var som farten(hahaxD), dock känndes det som om jag satt lite snett spec i hoppen men frågade louise & hon sa nej så man hopaps att man nt gör det ;p

Aja kom några ggr till & det blev uppemot 80 cm innan vi avslutade 6 tommy sa "han är så fräsch & ändå 20 år + fina hopp osv.."

SUPER HAPPY EMMA & ROCKY, för aa han hade öronen framåt & njöt av att få hoppa, löööööööööööv him!

Film kmr nt ikv för jag ska lägga mig efter jag har skrivit klart detta, imrogon antagligen(not sure)!

Efter jag har skrivit det sista på mitt psykoligi arbete när jag kmr hem som jag ska renskriva i helgen & vara klart på tisdag!

BTW Helen(Amandas mamma) lagade mina byxor, TACK SÅ HJÄRTLIGT! ^^

 

är även lite sur, nu är det NOG.

//Emma

Av Dessan & Emma K - 22 november 2012 16:42

Igår kväll hade jag & Emma N det allra sista Knatteskutt-passet. Efter det blev det myskväll med älskling ((:


Idag har jag sovit länge, ända till 10! Sen blev det frukost framför Bonde söker fru som jag missade igår. Vid lunch åkte man & storhandlade. Sen blev det soff-läge resten av eftermiddagen. Ikväll blir det träning! (:

 

P.S Igår blev det även klippning+färgning & jag är skitnöjd! :D

Ha en bra torsdagkväll alla!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 21 november 2012 16:20

hade tänkt att updatera er på ENG eftersom vi kollade på film men det han jag nt med, skrev en del ;)

Aja ska bara säga att jag har varit lite stressad & det är därmed skönt att få den veckan eftersom hela jag lugnar mig :)

Jag vet nt det roligaste att veta men mitt huvud liksom stängde av sig i söndes & igår vid pluggning och när jag satt i skolan, såg bara vitt i huvuet :/

Så mitt huvu behöver lugna sig & det får jag liksom under sånna här veckor + att updaten kanske blir bättre C:

The period is thank good for me sometimes, oh yes!

Har lagt ut tre saker på yt änsålänge, check if you want! (har en "ny" ryttare som jag ska försöka att fälja & lägga ut så gott osm jag kan!

 

summer (yy´

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards