klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Dessan & Emma K - 8 november 2012 21:49

Nytt underlag i ridhuset, äntligen har spånet kommit till användning! :D

& shiit vad ljust det blev, lite tyngre och så tyst(= skönt) C:

Red som sagt Kim idag & det kännes ngt mellan rätt så & väldigt bra :)

Hoppade 5 & halvan då.

Hade henne verkligen i handen i skritten & en del i traven innan jag tappade henne (pga av att hon bajsade & jag släpper alltid efter på tglen så de får sträcka ut & det ledde till at jag tappade henne, tro det elr ej så funkar jag) och fick då nt riktigt ner henne igen..

vilket ger en stressad & "bitter" emma..

Men det rättade till sig i galoppen då jag jobbade mkt på volterna för att få ner henne igen & hon kom ner rätt så bra :)

Hoppade först på en 60 & gick upp till en 80-85 cm innan vi avslutade ;)
Jag fick BOKSTAVLIGEN sitta & trycka på hela tiden!

Hon är dels tung & ponny (+ spånet) så i början gick det i 190 men tappade sig på raksträckan emot hindret & man fick smacka & skänkla UNDER HELA TIDEN ^^

& ja hålla kvar stödet oxå så man nt tappar henne :D
men hon har ju en stark rumpa så det klara hon ju galant C;

Kom för tidigt en gång annars ingen miss, nöjd emma & flåsig + trött Kim ^^D
Haha tommy tyckte jag skulle ta en klass med henne men nää har ju faktiskt lovat att fota under HELA tävlingen (kanske även filma om jag får med mig ngn :D) så det blir inget med det :p

Sen så ska jag nog börja hoppa hästen nästa vecka, SCORE! ^^
HAPPY FACE!

Aja ha det gött & keep on fallowing!


VACKRA TÖSSER! ^^ (www.wixen.blogg.se)

 

//Emma


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards