klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Dessan & Emma K - 21 november 2012 16:20

hade tänkt att updatera er på ENG eftersom vi kollade på film men det han jag nt med, skrev en del ;)

Aja ska bara säga att jag har varit lite stressad & det är därmed skönt att få den veckan eftersom hela jag lugnar mig :)

Jag vet nt det roligaste att veta men mitt huvud liksom stängde av sig i söndes & igår vid pluggning och när jag satt i skolan, såg bara vitt i huvuet :/

Så mitt huvu behöver lugna sig & det får jag liksom under sånna här veckor + att updaten kanske blir bättre C:

The period is thank good for me sometimes, oh yes!

Har lagt ut tre saker på yt änsålänge, check if you want! (har en "ny" ryttare som jag ska försöka att fälja & lägga ut så gott osm jag kan!

 

summer (yy´

//Emma

Av Dessan & Emma K - 21 november 2012 15:53

Blev lite jobb igår kväll. Bredvidgång som personlig assistent, kändes bra!


Idag började jag dagen med att göra pannkakor till frukost, mumma! Sen blev det att fortsätta städningen som man började på igår som jag blev klar med :D Sen blev det stan en runda & hem igen för att kolla film. Hoppas nu på en riktigt bra kväll! :D

 

 

Hittade också en söt bild på Emma ;)

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards