klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Dessan & Emma K - 24 november 2013 20:51

Vem tror ni att jag menar?

   

Av Dessan & Emma K - 24 november 2013 18:25

Att jag inte kan sätta ord på det jag mår dålig av. Jätte jobbigt. Vill lägga ut till er men kan inte. Vet inte hur jag ska göra.

Av Dessan & Emma K - 24 november 2013 14:41

Tänkte bara skriva hur tråkig min dag är just nu. Har pluggat de värsta ämnet och funderar på att plugga mer.. Städat lite och har bla satt fram min lilla julgrann :D
Annars så vill/ kan folk inte hitta på ngt så jag är så SJUKT uttråkad. Vill inte slösa bort vår långa helg som har sista dagen på tisdag..:/ aja hej då!

Sexigt värre osv..

Av Dessan & Emma K - 24 november 2013 01:26

Filmen var sämre än förväntat, några frågor som är olösta så man hoppas på en tredje film. 

Men annars väldigt bra C:

Trevkigt sällskap med lite blandat från stallet & skolan + Emelie & Soffan ;)

Emelie skulle följt med mig hem efteråt men eftersom bussen går en gång i timmen nu på senare tider så missade vi vår första buss & fick vänta i stan då en h(skit kissiga xD) innan nästa gick.. ;)

Haha asså är ju så fest sugen med tanke på att det inte blev ngt igår..

& sen så idag när vi väntade på bussen så blev vi bjudna till en klubb(kommer ju dock inte in eftersom vi är under 18) och hela jag ville bara säga " JA men sjävklart!" men samtidigt så nej.

Åh paaarty!

Snackade en del om Grekland, SAKNAR det så att det inte ens finns på kartan :(

Snackade mkt annat med men det tänker jag inte dra upp här ^^

Sen så ringde Tobbe när vi satt på bussen & sa att de (festen som pappa bla höll i som då Tobbe har spelat på) så när vi klev av så gick hon in & kissade innan vi tog en hej då kram & sen satt jag här igen ;)

Aja ni får ha de gott!

     

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards