klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Dessan & Emma K - 17 november 2013 19:47

God kväll! 

Hoppas att er helg har varit bra! 

Min har bra rakt igenom. 

Igår kväll blev det först mat på China wall med trevligt folk. Förfest hos mig, sen Olearys och sen hem till hjärtat. Mycket trevlig kväll! 


Denna dag började på bästa sätt med att vakna upp bredvid mannen i mitt liv <3 Sen så skjutsade hjärtat och Fredrik mig till jobbet där det blev en god & trevlig kalkonmiddag. 


När man kom hem så blev det lite fix här hemma och sen tagit det lugnt. Laddar inför en ny vecka! 


Ha en fortsatt bra kväll alla och fortsätt njut av helgen som är kvar! :) 

 

 


Av Dessan & Emma K - 17 november 2013 18:17

Kan hända att ni inte kan se den, säg till isf!

Annars så luta er tillbaka & njut ;)

 

Av Dessan & Emma K - 17 november 2013 17:16

timme har gått.. Och den har inte laddat klart första halvan.. Detta gissar jag kmr att ta ca 3 h.. Dock är det värt det but still. Aha har satt mig i soffan nu och ska hitta ngt att glo på!

Av Dessan & Emma K - 17 november 2013 12:12

Vaknade vid 11 och har hunnit plugga lite sen dess..
La mig halv 2 igår men är ännu inte riktigt klar med videon så det står som top 1! Annars lite små fix vad jag vet.. Lugn dag helt enkelt :)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards