klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Dessan & Emma K - 1 november 2013 23:24

Ny månad, nya tag! 

Nya utmaningar, nya erfarenher! 

Mina ord, nu kör vi! ;) 


Dagen idag började tidigt med att tvätta i morse. Eftersom dagen har börjat tidigt så har man också fått mycket gjort. Har pluggat hela förmiddagen. Blev musklerna och skelettdelar på latin och var allt sitter. 


Lagade en god lunch och gjorde goa matlådor. 


Sen så skulle jag ta bussen till jobbet. Men sen fick min bror & hans flickvän syn på mig och plockade upp mig och det tackar man mycket för! Blev ett litet besök hos päronen också innan jobbet. Jobbade mellan 14-21. 


Avslutade dagen med en varm & go dusch, la in all ren tvätt och lite surfing på laptopen. Bild nedan! 


Hoppas att ni har haft en bra dag och en bra kväll eller har! ;) God natt på er! 

 

 


Av Dessan & Emma K - 1 november 2013 18:15

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Dessan & Emma K - 1 november 2013 13:14

badet är i gång så kör kortfattat!

Super nöjd med ponnyn idag, gick som förra träningen fast i hoppformat!

Hoppade upemot en 80 cm & hade lätt klarat högre ^^

Hoppade lördagsbanan!

Aja sen har har jag damsugit & ska då bada sen!

Äta & ta ett lungnt innan jag drar till S där Emelie ska vara & fixar mig helt där! :D

Sen är det fest som gäller!

Mer update kmr nog senare!

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards