klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Dessan & Emma K - 7 november 2013 22:27

Haha asså i början var han så seg & reagerade inte på sporrarna, raka motsatsen till innan x)

Red fram lite extra för att se om det skulle få igång honom men inte det nej.

Sen så när vi skulle hoppa så bara "PUFF fick han energi".. *suck* asså ;D

Lördagsbanan med Anne, välsigt nöjd!

Fina språng,energisk & lyhörd!

Stannade inte trots att jag hade förutspåt det på framridingen, lovely!

Kom liksom in segt en gånng & han hoppade galant = på rätt väg igen!

Ca samma som förra veckan(på rättuppståndet iaf), lite lägre.


Är annars hemskt & köra, bajskallt.

Sen så har jag kommit in i dålig matvanor på sista tiden.

Har ingen aptit & orkar nästan aldrig göra egen mat till mig själv, ist hoppar jag.

Har energi till t.ex en del skolsaker & ridngen men utöver det ingen.

Som idag känner jag mig trött men inte hungrig. 
Däremot vet jag att jag har ätit dåligt under dagen så tänker att det kommer att gå skit.

Kommer in & rider, tar energi & jag kan vara på topp.

Efter det så är jag inte slut men känner mig liksom.. svårt att förklara.

Värsata är nog att jag inte känner mig hungrig heller.. :/

Svårt att förklara helt för det handlar inte om att jag har kört gärnet & är hel svettig så att energin är dålig pga det.. ÅH blir så så ja vet inte, arg/ledsen/fundersam?


Tog mig iaf ett bad nu precis, skit mysigt!

Brukar ju stressa dethär med att sova 9 h men vill prioritera att känna mig avslappnad ist för att föröska sova 9 h!

Aja vi hörs & ni får en smexig bild på mig & Dessi från idag sålänge!

     

:)

Av Dessan & Emma K - 7 november 2013 15:06

åh vaknade med huvuvärk & tog en tablett som inte hjälpte..

Så en sådär skoldag kan man säga..

Men såklart underbara vänner!

Åkte hem ifrån engelskan eftersom jag bara skulle läsa så jag läste när jag kom hem.

Lugnade faktiskt.. :O

Är inte helt okej i skallen än men bättre iaf!

& sista läxan för veckan, skönt...

Haha btw har fått tre skoskav nu, *suck*..

Därför har jag slängt på compeed & plåster C:


Nu är det bara att chilla gärnet för ett sedan träna ikv :)

Ha de fett gött!

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards