klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Dessan & Emma K - 12 november 2013 17:10

# idag vill jag hissa min underbara kompis Alexandras blogg! Inte nog med att hon är min vän så är hon även en smart och underbar människa! Hon har bla skrivit DETTA inlägget som fick mig att hoppa till. Hon beskriver samhället på ett väldigt bra och enligt mig korrekt sätt. Hon står för jag står för inom "frågan"! Enjoy!

   

Av Dessan & Emma K - 12 november 2013 15:09

Idag vaknade jag ännu en gång lite piggare än vanligt :)

& idag så höll det sig! :D
Haha kände mig för en gångs skull smart på matten(eller ja inte om man räknar med när jag svarade rätt & läraren bara dissar mig.) vilket jag inte har gjort på evigheter C:
Sen så såg ni bilden på när vi fikade(som vi för övrigt alltid gör efter tisdags spanskan men just idag köpte jag faktiskt ngt :P) & ja morotskakan var bajs go! ^^

Annars kommit hem & bytt till myskläder + läst engelskan & svenska!

De enda läxorna dena veckan, skönt.

Nu får ni ha det så bra så tar jag det lungt & börjar kolla på "Revolt" & ISWTBC´s nya seriesvtplay!

GANSTERS (Y)

   

Av Dessan & Emma K - 12 november 2013 09:36

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards