klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Dessan & Emma K - 11 november 2013 19:49

vaknade pigg & så idag!

Tänker att "idag kmr jag att jobba mkt bättre pga av ett energin finns där,lovley!"..

Kom till första lektionen och desto mer tid osm går desta tröttare blir jag.

Blir tillsist som vanligt.

Värst var på idrotten då humöret blev sämre & sämre, irreterad.


Sen hem & plugga lite svenska samt äta + stallet.

INTE alls nöjd idag, fi f*an.

Formen vart la okej.

Han kickade 5 ggr innan jag tog av sporrarna & efter det så segade han till så in i.

Tänkte att eftersom jag har ridit med sporrarna i början så är han mer lyhörd.

Skänklar & smackar hur mkt som helst, knappt någon reaktion.

Hur ska jag kunna flytta när hästen inte lyssnar & all energi av mig läggs på att få honom framåt?!

Spöet testade jag men icke.

FML.

Så fruktansvärt arg på honom.

Jag må älska honom men någon gräns för vad som är okej finns.

Kom sista 5, wow.. -.-

Men träffade Annas kompis Sam idag för första gången, trevlig prick ;)


Nu ska jag tappa upp ett skönt bad, äta & plugga spanska :)


Haha lovely pic!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards