klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Dessan & Emma K - 20 november 2013 20:43

God kväll alla! 

Hoppas att er lill-lördag har varit bra ^^ 


Hade ju en lite halvt depprimerande dag i förrgår. Nästan allt gick lite snett. 


Igår så började man dagen med föreläsning fram tills klockan 14. Sen åkte man till hjärtat, gjorde sig iordning och väntade till han kom hem. Sen så rullade vi till Malmö för att se Nitro Cirkus Live, Helt galet men såklart riktigt jävla fräckt!! Tack Fredrik, Jenny, Älskling, Marcus och Filip för en awesome kväll! :D 


Idag började man med att vakna upp med hjärtat <3 Sen blev det föreläsning till klockan 14 även idag. Väl hemma så blev det fix med lägenhet så att den är tipp topp! 


Lite kortfattat om dagarna. Här kommer det lite filmer från gårdagen! Enjoy :)) 


God natt alla! :))

 

Av Dessan & Emma K - 20 november 2013 19:11

Ni vet hur mycket jag älskar Jeffrey Campbell skor va? Jag menar de sitter hur snyggt som helst, verkligen en Emma sko. Men hur ska jag på 100 ord kunna beskriva min kärlek till de?

Till en början kan jag säga att de finns i många olika färgglaga färger, med eller utan nitar, och som ni vet så ÄLSKAR jag färg. Så vad är inte bättre än ett par sköna Jeffrey Campbell skor som sitter skit syggt och är sköna samt enkla att gå i? Tänk er en rosa top med svarta byxor eller kjol, och som pricken över i:et så har du de där väldigt fina rosa klackarna som du passar så bra i. Eller den där gula toppen med svarta byxorna till ett par gula Jeffery Cambell skor? Du kan lätt matcha upp din outfit med något färgglat istället för att ta de där "tråkiga" svarta klackarna. Helt perfekt enligt!

För det andra så behöver det inte bara vara en fest sko utan är exkat lika snygg till vardgas sålänge du matchar till den rätt. Snyggt, smidigt och gör den värd priset!

Som en tredje grej så är det att såfort jag såg de skorna så tänkte jag "Dessa vill jag ha! Kan verkligen se mig i dessa!" och vad säger det inte om vad jag tycker om de. Hade liksom aldrig provat de men kunde redan se mig i de.

Just nu har jag ett par Jeffrey Campbell liknande skor som är väldigt utslitna och man kan kortfattat säga att de har gjort sitt. Därför skulle jag bli super glad om jag vann ett par äkta Jeffrey Cambell skor, i nästan vilken färg som helst! 

Ni kan tävla genom denna länken och för att hitta till J Cambell avdelningen på footmall klickar ni på bilden!

   


Av Dessan & Emma K - 20 november 2013 15:46

Endast glosorna som ska pluggas ikv!
Ta det lugnt och njuta av att chilla, börjas med att tappa upp ett varmt bad! :D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards