klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Dessan & Emma K - 19 november 2013 17:34

Vi känner att det blir lite samma sak varje gång när vi bloggar. Skolan stallet osv. Och vi vet att det finns ganska mycket som man kan blogga om men vi kommer inte på något. Tyvärr. Så har ni,älskade och kära läsare, någon ide/tanke på vad just NI vill se här på bloggen?   

Lite exempel är:

Musik tips:

Hissar & Dissar:

   

Fler foton:

 

Åsikter:

 

10 saker ni inte visste om mig:

Olika saker ni vill lära er om:

   

och så vidare! ;)

 

Av Dessan & Emma K - 19 november 2013 14:54

Hihi hästen vart väldigt glad & energisk igår! (Y)

Red barbacka & vi både känndes toppen från början :D

Energisk, lyhörd & han la sig rätt!

Gick in en stund & snackade med Anne som ville prata om avslutningen.

Efter det var jag berred på att han skulle stelna så det var inget konstigt med att han gjorde det.

Red han lite extra & det känndes väldigt bra igen..Förutom en sak.

Alla övningar flyttade han supreme men när det kom till en såndan enkel sak som att flytta ut till spåret när vi gick på fyrkanten så fungerade inte det.

Skällde på honom x antal gånger att han skulle skärpa sig, nästintill sparkade i skänkel för reaktion & la till spöet på sidan(som jag fick göra hela tiden på Paella.. -.-) samt lutade mig  men det gav liksom inget.

Galopperade max ett och ett halvt varm rent & sedan några små steg här & där.

Galoppen som alltid fungerar..

Bus ponny helt enkelt men GUD så frustrerande.. ;)

Haha som tur lika glad är han & jag(ja jag tog det inte så seriöst när allt annat fungerade) för det.. ^^

 

Vaknade under natten av nackspärr, f**k.

Så himla obehagligt.. :/

Så har haft det under dagen, inte mkt men ont gör det.

Haha var lite arger på matten(& just matten xd) men annars flöt dagen på & vi slutade halv 1 som vanligt.. 

Efter vi hade slutat var jag såklart glad!

Käkade & handlade lite billiga saker, bild därnere!

Nu så har jag hunnit plugga & tänkte kolla in lite serier samt ta det lungt :)

Enda som ska pluggas ikv är glosor i engelska..C:

Aja ni får en liten skratt bild på mig från nu sist iaf! :P

         

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards