klabbarpsmupparna

Alla inlägg under maj 2013

Av Dessan & Emma K - 21 maj 2013 18:33

                                                                   

---------------------------------------------------------------> mer i nästa del!

Av Dessan & Emma K - 21 maj 2013 18:22

#åhh vad jag älskar denna tjejen, helt underbar med hennes tänknade inom ridningen! Emma håller med till 110%! :D

(LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK)

   


Av Dessan & Emma K - 21 maj 2013 15:54

två väldgit bra dagar även med 5 timmars NP matte idag som känndes okej ;)

Hade bara lite lugnt PSY sen C:


Igår red vi annars ut en skirtt runda samma som sist vi red, dock lite längre men utan arbete(lite trav & jag hade inget krav & han travade på som en glad häst utan problem. Halt elr behöver sporrar? Ha nej skulle nt tro det..).Redigt mysigt iaf!


Nu så har jag kollat igenom så att jag hittar allt till vårt samhälls skriv prov(med anteckningar,bok osv.) tills fredag så slipper jag göra det senare i veckan = fri från läxor, skönt! Annars så börjar vi halv 12 imorgon så vi nt har ngn matte! :D Yey! Dock är jag väldigt trött nu så jag ska se hur länge jag orkar hålla mig uppe! ;D

Orkar kanske gå igenom bilderna ikv :)

Aja länkar en låt iaf! ^^

   

Av Dessan & Emma K - 21 maj 2013 14:43

Blev en väldigt lugn tisdag.


Idag har man bara städat lite, tränat ett pass cirkelgym, fixat en god lunch, kollat upp lite tävlingar osv.


Senare idag blir det stallet! ((:

 

 


Av Dessan & Emma K - 21 maj 2013 10:26

Hej på er,

hoppas att helgen har varit bra & att starten på veckan har varit bra!


Jag har både haft en toppenhelg och en bra start på veckan!


Hade en mysig kväll i fredags med mitt hjärta <3


I lördags så hade jag stalljour hela dan. Red också ett pass med Jocke på morgonen. På kvällen blev det en trevlig fest med trevligt folk!


I söndags så blev det tävling och det gick toppen! Vi fick 181,5 poäng (62,59 %) i LB:1 & det blev en vinst för oss! Finaste pållen <3 På kvällen blev det buffé på China Wall med Hjärtat, Emma N & Henrik, mycket trevligt!


Igår blev det jobb hela dagen mellan 8-21. Sen körde man till hjärtat ((:


Dagen har varit lugn såhär långt. Har städat & fixat lite och nu får man se vad dagen mer bjuder på, spännande! ^^


Ha en bra tisdag alla! (:

 

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards