klabbarpsmupparna

Alla inlägg under maj 2013

Av Dessan & Emma K - 6 maj 2013 11:06

Hej allihopa,

Hoppas att allt är bra mer er!

Förlåt så mycket för den dåliga uppdateringen på bloggen. Jag ska försöka bättra mig.

Imon ridningen så snurrar det rejält i huvudet just nu. Bland annat från tävlingen igår där det var något som verkligen inte stämde. Mer om det kommer jag inte skriva ut här på bloggen.

Men nu vet ni i alla fall att jag är tillbaka & jag hoppas på många fler inlägg.

Tur att Emma har skött bloggen så bra! ((:

  

<3

 

Av Dessan & Emma K - 5 maj 2013 16:39

Kan börja med att säga att Anne tyckte att jag sköte det bra med tanke på hur han sköte dig + hon och folk runt om mig så att när vi kom över så var sprången väldigt fina, vilket jag kan hålla med om!

 

Av Dessan & Emma K - 5 maj 2013 16:31

                                                                                                                             

      

ni vet vad som gäller, det är bara att kontakta mig om ni vill ha en/flera bilder(info bild till vänster) :D

 

 

Av Dessan & Emma K - 5 maj 2013 13:59

Han skötte sig mer än dåligt idag..

Red fram & tyckte att han känndes okej liksom, lite mer energi men tyckte att vi klarar denna lätta klassen(brukar ju även tagga till när han väl kmr in).

Han lyssnade heller nt så bra på hjälperna så jag drev hela tiden & framhoppningen känndes ändå okej, han lyssnade på min röst mkt bra.

Sen så trvavar jag lite innan jag startar för att se att han lyssnar på mig & taggar till som han brukar gör och det kändes bra.

Ska inte mer än att säga stannar,stannar,stannar osv på varenda förutom sista men då vart jag väldigt efter pga jag trodde att han skulle stanna.

jag drev,drev,smällde till, såg så att han lyssnade på mig, tvärnitade 3 m innan osv.

Känndes väldigt bra & så bara POFF "haha jag hoppar inte!!".

Det som gjorde mig specielt arg var i komb till 4 & 5:an då jag hade han väldigt bra runt skänklen och handen men ändå tvärnittade han.

Så tramsig så att jag inte ens har ord för det,det vart en lätt klass trots allt 70 cm, ARG EMMA.

Kan säga att jag är argare än vad jag skriver.

Iaf ni får se videon på oss som jag klipper ihop efter jag har badat.

Fotade en del med min & Helens nya kameran, 6...D  & jag älskar den! :D

Ska få lite från Amanda och hon från mig + att jag filmade några med mobilen så det klipper jag även ihop!

bilden stämmer väldigt bra överns med dagen, besviken Emma & nöjd Rocky...

 

Ha det gött nu så höres vi om några timmar!

 

Av Dessan & Emma K - 4 maj 2013 18:57

Klart med allt nu!

Blev lite stressigt mot slutet i stallet :p

Asså jag hade räknat 1 h på häst och en timme på putsning men ist så blev det 1 h och 30 min på hästen & ja då 30 min på putsning C:

Trimmade han ju lite extra idag + att jag hann med det viktigaste när jag putsade så det gör inget ;)

Han blev mkt fin tkr jag ^^

Aja kom hem vid 5(åkte vid 3), pluggade till nu 7 & ska göra mat/ta färdigrätt till middag :)

Pappa är på möte C:

Solade btw 3 h(och 15 min ;p) innan vi körde iväg, super avkopplande + jag ringde till ...... för att påbörja det med emporia :D

Aja ha det gött,tväling som sagt, plugg & göra ansökan om sommarjobb hos pappa eftersom komunnen satte fel period..*suck alltid kul att det funkar*

Men ska bli la kul & jobba hos pappa med :)

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards