klabbarpsmupparna

Alla inlägg under maj 2013

Av Dessan & Emma K - 4 maj 2013 01:59

jag har hunnit kolla på en skiva OTH igen, gråter som en bebis, så sorligt :/

Men jädrans bra OFC!

Lägger inte mer idag den 4 maj om jag nt får för mig ett mobilinlägg inlägg när jag är i stallet som jag ska till ngn gång i eftermiddag!

Fixa häst & utrustnings tills på söndag!

Sen träna lite NP saker till nästa veckan på kvällen C:

BTW ny nöttar låt ^^:

Haha nu ska jag bara sova några timmar på denna dagen (02. ngt nu ju ;o) så ser ni antagligen mer senare!

 

Av Dessan & Emma K - 3 maj 2013 17:06

skrev ett inlägg innan och när jag skulle publicera det så bara POFF du får skriva om, tack -.-

Aja skrev labbrapport idag på natur(kändes brs), engelska NP uppstats(okej där med) och samhällen som var väldigt dryg.

Sen så stanande jag & Sara kvar en stund i stan & gick runt i affärerna, köpte detta på H&M & CUBUS:

 

Provade även ett jätte fint gult linne på H&M men ska till emporia nästa vecka med ........... (;P) så då kan jag lika väl vänta ;)

Kollade även priset på klackar & de låg på en 599 inte så farligt liksom 600 kr för ngt för 1500 :D

Sen så solade jag en stund med C:
Ska iaf hålla mig borta från datorn ikv och inget plugg förens i helgen, vi höres!

 

Av Dessan & Emma K - 2 maj 2013 22:44

 

Carl & Joel C:

 

Joel S, Joel G & Carl :)

         

Alexandra(Alex) och Felicia(Fiffi):D

Jag och "min ö" ^^

     

Jag och Christian(Chriiz) :D (haha älskar btw Joels gröna peruk ^^)

haha satt typ hela kvällen med filt i hängmattan bakom Carl,super mysig!

   

Av Dessan & Emma K - 2 maj 2013 22:37

har med en del filmer & en massa bilder så de bilderna som jag tar från Joels FB är sådanna som ni inte redan har sett på filmen elr så är det på mig ;* 

 

Av Dessan & Emma K - 2 maj 2013 21:58

han kändes rätt så okej i skritten / traven, körde bara basic då de blev vaccinerade idag.

I vänsetrgaloppen hade jag velat ha lite mer energi bakifrån men det funkade.

Sen fick vi vänta en stund innan vi kunde galoppera i höger då Babben var lite jobbig.

Iaf så känndes han perfa i högerb, energin bara slank fram ur honom & han bara drog på av sig själv liksom :D

Hoppade 5 & halvn från bommar till ja hela "skiten".

Kom i trav när det var bommar & galopp som hinder.

Trava kändes väldigt bra då han verkligen sökte sig mot hindret när vi vände upp så jag lätt honom springa iväg lite i galopp;)

Sen så i ren galopp så kände han inte riktigt mina högergalopps fattningar så jag fick nästan hela tiden göra om de ;)

Aja jag släppte iväg han en gång + att den första gången råkade hag trycka på och det gick det LITE för fort emot så han fick trycka ihop sig :/

Så jag vart väldigt försiktig sen.

Hade liksom farten & de in men sen var jag ju tvungen att ta en del i honom i svängen in & så vågade jag nt riktigt smacka på elr så, så då blev det lite konstig in vissa gånger men väldigt fina språngC:

Men sista gången så vågade jag smacka till och han fattade rätt(körde att komma varannan in, höger,vänster osv)

och vi fick ett riktigt bra språng!

Så yes en efteranmälning på iaf en klass blir det till söndagens tävling, hoppas att den är ute ^^D

Så en nöjd Emma &(vad det verkar som)en nöjd ponny ;)

Specielt nöjd med hans själv energi, att musklerna har börjar att visa sig + min sist har varit jätte bra under hela veckan!


Nu så håller valborgs videon på att ladda, får se när den är klar!

Sen så har även Joel även lagt ut bilderna ikv så de kmr nog i nästa inlägg!

Vi höres!

(& ja en uttjatad bild på bloggen men verkligen ÄLSKAR den :D)

   

Av Dessan & Emma K - 2 maj 2013 10:15

Därav inget blogginlägg!
Nu är det tyska som gäller!

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards