klabbarpsmupparna

Alla inlägg under maj 2013

Av Dessan & Emma K - 23 maj 2013 15:39

Hade förväntat mig en jobbig dag.

Fortsätta med det vi gjorde innan NP i tyskan, samma sak med samhällen och & även så i svenskan.

Hah men nej, nytt roligt(!) på tyskan, helt okej på smahällen & film(Eurotrip, dö bra, scooty deosn´t know xd på svenskan & nu hemma igen ;)

Så en helt okej dag alltså :D

SASHUM! <3

Annars så är det bara träning ikv & jag kan nog skriva ett vanligt inläggg då jag nt har ngt till imorgon som nt redan är fixat C:

Kanske film med ;)


Annars berättar jag lite om veckan:

Fredag: Lugna puckar, får la se vad som händer.

Lördag: Samma sak, kmr nt ihåg annat ;)(plugg)

Söndag: Photoshot med Jossan I & sen till farmor med släkten :)(plugg)

Sen är veckan slut ;p


Kan nt mer än att säga att jag vart (lite.. errm) irreterad igår kväll så tålamodet var nere på 0.

Men det SKA lösa sig & så är det bara, annars bangar jag totalt ut i ja skrik elr ngt. -.-

Aja ny nöttar låt iaf,lööv it!:

 

Av Dessan & Emma K - 23 maj 2013 10:08

God morgon alla,

hoppas att ni har haft en fin morgon! (:


Gårdagens ridpass gick bra. Vi var lite loja båda två men stundtals gick det bra!


Idag har jag inte gjort något mer än vaknat, haha logiskt. Senare idag blir det att fixa lite & jobb! ((:


Ha en bra torsdag alla!

 

 


Av Dessan & Emma K - 22 maj 2013 21:15

Åh denna var i ett avsnitt av OTH igår, ännu en låt som har satt sina spår!

 


Av Dessan & Emma K - 22 maj 2013 17:57

Fixade precis ihop detta. Vad tycker ni? Bra/dåligt,Fint/fult osv. Tänkte att jag kunde göra detta som en grej typ om jag nt har ork/har mkt att att göra så att ni får ngn koll på vad som händer! :D

   

Av Dessan & Emma K - 22 maj 2013 16:51

Vem är det som har svart över sitt huvud/ när är fotot taget? Gissa rätt & vinn en länk!

   


Av Dessan & Emma K - 22 maj 2013 15:56

Igår blev det ett härligt dressyrpass med finaste pållen. Jobbade mycket med volter & skänkelvikningar och Anne gick också igenom helgens tävling. (:


Idag har man gjort nytta med storstädning, fixade ihop en god lunch och gjorde ett ärende på stan.


Senare idag blir det att fixa lite middag & stallet. ((:


Ha en bra onsdagkväll alla!

 

 

Av Dessan & Emma K - 21 maj 2013 20:11

Jag har såklart huvudvärk nu..

Klockan är ju nt alls mkt :/

Har iaf tagit en tablett!


Annars så blev jag ändå väldigt nöjd med 95% av bilderna med tanke på vädret(vissa blev även lite väl ljusa men det kunde jag nt göra ngt åt). Hihi måste sett roligt ut när jag hade min jacka över mitt huvud & kameran när jag fotade ute i regnet :p

Fick liksom nt ha paraply...

Hade de dock en gång ändå.

 Jag menar de kan reagera men för f*n det är väl inte hela världen?

Ska nog börja kolla på OTH(NY SÄSONG IHH!) & ja vila upp skallen lie :)

Haha jag tycker allt ni är lite söta Sara & Jossan ;D

   

Av Dessan & Emma K - 21 maj 2013 18:35

                                                                                                     

Från och med här har Jossan T tagit korten! :D

                   

& denna är Emma igen ;)

 

Hoppas att ni tyckte om bilderna!

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards