klabbarpsmupparna

Alla inlägg under maj 2013

Av Dessan & Emma K - 28 maj 2013 15:19

Åhh vart så trött = lite irreterad Emma när jag vaknade.

Tyskan vart väl okej(Lina vart dock sjuk :/),samhällen flött på(haha några media elever kom för att filma ocn interjua oss),ingen matte idag igen ^^ och på psykologin har jag kommit lite mer än halvväga(lämnas in på tisdag nästa vecka och ska bara vara en essä så det fixar jag senare i veckan) C:

Nu så har jag bara skrivit klart samhällen som ska vara inne på tisdag, bara renskrivningen kvar.

Är som sagt trött idag så ska bara ta det lugnt, kolla på film elr ja hitta på ngt lugnt ;)

 

 

Av Dessan & Emma K - 27 maj 2013 21:07

hehe asså vår svenska lärare är VERKLIGEN förvirrad..

Ni minns nog att vi kollade på film förra lekitionen men det hade han glömt så vi fick han till att kolla på en ny idag(som vi nt hann se klart), asså ja förvirrade elr vad? xD

Sen på idrotten körde vi fotboll & ingen i mitt lag ville byta med mig förens läraren sa att vi skulle ta in en spelare till. ;p

& då var jag inne i två minuter kvar så ahh wow vad jag var inne så länge x)

Haha snackade med klasskamraterna & solade med bara sport BH & mina tränings byxor under tiden, super mysigt! :D

Slutade sen så vid halv 1 (en & en halv timmes idrott har vi) så vi gick inom HM så jag kunde köpa det sista till min outfit på söndag ;D

Imorgon så är det dock inte den roligaste dagen, tyska,samhälle,matte & PSY :/

ÖVerlever det iaf..

PUSS IAF PÅ ER ;D

bild sen förra fredagen tror jag ^^

 

 


Av Dessan & Emma K - 27 maj 2013 20:51

okej börjar med att säga att vi red fram själva i alla tre gångarterna för att sedan rida program(Jag & S först = lära sig ett program).

Iaf så idag var han energisk från bak & fram,lyhörd och väldigt lätt att jobba med + en jädrans bra sits från min sida!

Red basic & han vart så maffig och vart helt perfekt i ALLT, löööv him!

Rörde sig med sådan lätthet men ändå så maffig, mmh så perfekt ^^D

När vi var klara så skrittade vi de på långa tyglar & då han han bli en del stel så i början så var det mest att få tbx energin så att jag kunde jobba han tbx(gick snabbt) han igen :D

Rörde sig likam maffigt & energiskt & ja min sits = muma!

Kännsså bra nu, synd dock att det är sista träningen innan betet :/

Om man nu ska se EN "dålig" sak så var det när vi gjorde en galopp "övning" så var jag inte så jätte noga med fattnigen så han fattade nt & då gick Anne på honom men det var MITT FEL,han skötte sig exemplariskt under hela passet!

Red sedan ut en sväng som avkrittning, välförtjänad!

Red btw i linne med en sport BH under, super nice alltså!

Tvättade sedan mulen & ögat med ljummet vatten & salt ;)

     

Nu så har jag hunnit, duscha,äta & ja blogga ;)

Ska även göra ett skolinlägg efter detta ;D

 

Av Dessan & Emma K - 26 maj 2013 13:15

Vad kan man göra om man har tråkigt? Jo ta kamerna & fota våra äpprlträd + lite annat ;)

                         

Av Dessan & Emma K - 25 maj 2013 22:49

# dagens andra hiss idag då ;) hissar iaf filmen WARM BODIES som Emelie tipsade mig om, så jädrans bra! ^^D

   

Av Dessan & Emma K - 25 maj 2013 16:30

# jag vill hissa mitt "hårspray" som gör att håret blir lite mer sommrigt & för min del lättare att jobba med! Tar på det när jag flättar/fixar det och varanan gång annars! Tre sprut samanlagt, höger,vänster & i mitten! Fungerar jätte bra, känns verkligen sommrigt! :D

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards