klabbarpsmupparna

Alla inlägg under september 2012

:D

Av Dessan & Emma K - 9 september 2012 21:41

sitter & kollar på denna filmen :D

spännande, stor hiss än så länge!^^


//Emma

Av Dessan & Emma K - 9 september 2012 17:54

                                                                                                                                         

//Emma

Av Dessan & Emma K - 9 september 2012 17:51

Först vill jag säga grattis till alla som vann pris! :D

& specilt till Sara & Jossan eftersom deras rundor (från vad jag såg) var jätte fina!

Enjoy! ^^

                                                                       

-----------------------> mer i nästa inlägg!

Av Dessan & Emma K - 9 september 2012 14:35

kmr bli mer tanke inlägg nu än själva ridningen.

skrittade ut en liten runda (eftersom han oftast blir piggare då) som framridning för att sedan kunna börja jobba direkt när jag kom tbx.

plockade & allt fungerade väldigt bra, som tusan taggad emma = en emma som rider som på träning :D

Gjorde mkt med att byta varv & göra små rörelser desto mer uppvärmd han var + att jag ibland jobbade honom på längre tygel för att sen ta upp & jobba vanligt, länga, ta upp osv..

känndes bra & han slöade nt till alls.

Galoppen känndes oxå jätte bra, rund & följde :D

Sen är det då dags & komma in på banan, lite testing på lysning i alla gångarter & det sitter..

Sen så börjar jag då & ska precis börja rida första serpentinen & domaren bara "emma, hallå emma" & jag hörde först nt (pinsamt :s) men iaf så sa hon att han var halt på två ben..

Jaha nu var den ritten över tänkte jag & var lite arg..

Tog av sadeln & kratsade hovarna då han hade fullt med inpackade lera så tog väck det

MEN grejen är att jag tog alla hovarna noga innan jag red ut & jag red nästan bara på vägen när jag red ut. 

Den ända grejen jag vet är att han kan ha fått det när vi red ut så hmm...

Red nt heller i pölen som finns längst ner där vi väntar på vår tur..

Känndes även som på träningar & jag VET att om han hade vissat hälta så hade både anne & tommy sagt till..

Vissade han det bara just nu elr har han varit halt en bra tag?

?, vem vet?

Men iaf så fick jag springa med han & vissa för tommy & då vart han lite på vänster fram men kylde alla benen för att vara helt säker med kallt vatten från slangen :)

Sen var det bara att ställa in & pyssla med honom, stackarn :/

Jag erkänner, det gnager i mig att jag nt vet..

F*N!

Vill nt ha det såhär nu när jag vill ut..

Bara han är bättre imorgon så kan jag rida lite lugnt iaf C:


Aja fotade en del & pappa fotade lite av min ritt så ska kolla igenom de ikv & de kanske även kmr upp ikv :)

Hade även tänkt & leta lokala tävlingar nu/ikv/i veckan, jag vill, suget finns där, jag ska!

Bara hästen nt blir sämre, gode gud!

Nu ska jag iaf duscha & sen så vet ni...

 

//Emma


.

Av Dessan & Emma K - 8 september 2012 18:34

Kom hem för ca en halvtimme sedan :-)
Sara kmr ikv och när pappan kommer hem så har han Kinamat med sig! :-D

Av Dessan & Emma K - 8 september 2012 16:44

Gjorde smalare men fler denna gången, hmm rätt nöjd ;-)
Hihi rykte mannen oxå, ser ut som vanligt igen :-P
Aja nu ska Sara och jag putsa :-)

Av Dessan & Emma K - 8 september 2012 15:38

Ska flätta och knoppa nu + putsa senare! B-)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards