klabbarpsmupparna

Alla inlägg under september 2012

Av Dessan & Emma K - 11 september 2012 20:34











När är bilden tagen? Gissa rätt & vinn en permanent länk!
 

//Dessan & Emma


Av Dessan & Emma K - 11 september 2012 18:35

Såhär såg jag ut på balen, vad tycks? :)

     

Klass 9b på Väskolan :D

 

//Emma


Av Dessan & Emma K - 11 september 2012 17:29

har haft ännu en bra dag i skolan :D

stannade kvar efter skolan med sara & snackade lite med patryk i klassen ;)

Så kom nt hem förns lite i 5 :)

Har iaf gjort lite läxa & mer plugg blir det ikv!

Går btw som en anka (mer än vanlig xd) för att jag har träningarns värk efter gympalärarens hårda pass med oss igår ;p

Haha ^^

Aja börjat lite i halv 11 imorgon så jag kan va uppe lite längre ikv, film kanske? ;)

Vet nt får se :)

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 11 september 2012 15:17

Ja, hänt lite senaste dygnet i alla fall.

Igår så började man sitt lilla extrajobb med Emma N. Vi ska ha idrott med en grupp knattar ett par ggr i veckan, riktigt skoj faktiskt! ((:

Annars så fortsätter man sökningen på jobb. Man ger sig inte! ;)

Ikväll blir det träning! :D

 

/Dessan (:


Av Dessan & Emma K - 10 september 2012 21:50

JAG ÄR KÄR!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 10 september 2012 20:16

Hästen var fortf halt så jag fick rida edington ist :)

red ut en sväng med skritt en en lite trav runt bäcken & en bit upp långa vägen mot A3, gick mkt bättre än jag själv trott ;D

red först en stund på långa & sedan kortade jag upp & började jobba, shhit vad han strettar emot C:

upp & ner med huvudet & håller sig nt i formen & jada jada...

Men ja jobbade mest på lite skänkelvikningar eftersom det var typ det ända jag kunde göra x)

annars gjorde jag små serpentiner när platsen kom fram ;)

Aja det är för min del & nt ok att stretta emot & dra ner huvudet så som den bitch jag är så släppte jag aldrig & tro ni att han gav sig?

nej inte änns i slutet av turen, buse ;)

Aja jobbade på & han flyttade & lyssnade iaf :D

Sen så den lilla trav biten känndes la sådär, nt  bekväm ;s

Försökte även jobba han lite där man huvudet gick ju som en klocka ;p

Sicken svettig häst han var efteråt, slangen fick han & han njöt av det C:

Tog mig tiden innan vi körde hemåt att kela & pussa på ponnin + känna på hans ben, var nt varm :)

Filmade även lite idag & fotade så det för ni se här:

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 10 september 2012 15:11

Nu är den klar! Enjoy ((:

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 10 september 2012 11:10

Tjena tjena igen!

En väldigt klen uppdatering igen från min sida. Det har gått i ett hela helgen, men jag älskar det!


I fredags så löshoppade vi unghästarna på dan. Har klippt ihop en film som håller på att laddas upp just nu. Länkar den så fort den är klar! På kvällen körde man till hjärtat ((:


I lördags blev det stalljour för en i stallet, skönt att tjäna en slant. Red också Jocke på morgonen och han var väldigt framåt hehe. När man kom hem efter en härlig dag i stallet blev det lite putsning och förberedde lite inför dagen efter. Senare på kvällen blev det utgång till biljard, fast det blev ju såklart en lugn kväll för min del.


Igår blev det stalljour igen. Denna dag var det också dressyrtävling som också jag & Jocke var med på. Startade i LB:1 och jag var mycket nöjd med vår ritt, Känns som att vi är på rätt väg! Vi fick 55,82 %! ((:

Ett stort grattis till Anne & Kino som vann LB:1 klassen för häst! (: Och Grattis till alla andra pristagare!


Underbar helg har det varit! ((:

 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards